Ik vraag mij af hoe realistisch het is om verder door te groeien met MBO-4 plus aanvullende certificaten / cursussen.
Hiermee bedoel ik naar een baan waar je systemen mag bedenken en opzetten bij bedrijven met 250+ medewerkers.
Momenteel ben ik 30 jaar en ben ik werkzaam als werkplekbeheerder, ik heb in het verleden ook als servicedesk en installateur (servers. netwerkcomponenten) gewerkt.
De volgende certificaten heb ik behaald
- MCSA Windows 10
- MCSA Office 365
- Server 2016 70-740
- LPIC 1/2
- CCNA vanuit mijn MBO4 opleiding
- ITIL foundations
Als ik zelf rondkijk op website als ICT-er gezocht kom ik amper systeembeheer of goede MBO vacatures tegen, veel is servicedesk of telecom engineer/support. (ik zit niet in de randstad)
Hiermee bedoel ik naar een baan waar je systemen mag bedenken en opzetten bij bedrijven met 250+ medewerkers.
Momenteel ben ik 30 jaar en ben ik werkzaam als werkplekbeheerder, ik heb in het verleden ook als servicedesk en installateur (servers. netwerkcomponenten) gewerkt.
De volgende certificaten heb ik behaald
- MCSA Windows 10
- MCSA Office 365
- Server 2016 70-740
- LPIC 1/2
- CCNA vanuit mijn MBO4 opleiding
- ITIL foundations
Als ik zelf rondkijk op website als ICT-er gezocht kom ik amper systeembeheer of goede MBO vacatures tegen, veel is servicedesk of telecom engineer/support. (ik zit niet in de randstad)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2019 18:33 ]