Toon posts:

Buitenland melding zoals bij Marktplaats

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-11 08:32
Al enige jaren verkoop ik spullen graag via v&a. Altijd netjes conversatie met potentiële kopers.

Nu heb ik een Sansung S8 te koop en ik krijg normale reacties / vragen zoals ik gewend ben.

Echter niemand reageert op mijn antwoord die ik geef.

Zou het kunnen dat ze een melding krijgen dat mijn ip adres uit Spanje komt? (Dat klopt ook, woon ik namelijk, maar telefoon ligt bij een vriend in NL) Ik weet dat je bij Marktplaats een melding / waarschuwing als koper krijgt, is dat hier bij Tweakers ook zo, dat zou verklaren dat niemand reageert.

Het gaat om onderstaande, evt om uit te proberen.

V&A aangeboden: Samsung Galaxy S8 Blauw & LedView Cover 100% onbeschadigd

[Voor 24% gewijzigd door Pinin op 03-08-2019 15:29]

There is no such thing as too much coriander.

Alle reacties

• 42dpi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15:16

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Zou kunnen, anders laat je vriend het account beheren of verkopen.

Producten als telefoon/tablets zijn producten die mensen graag zsm willen hebben en heel Marktplaats afstruinen en shotgun methode gebruiken door op alles en iedereen te reageren staat het antwoord ze niet aan reageren ze niet meer.

De ervaringen die ik heb met oude telefoons verkopen op marktplaats waren telkens een drama, reacties met 50% vraagprijs of ruilen en weet ik wat niet allemaal voor onzin, dus sowieso gewoon lekker hier verkopen.

Hou ook rekening mee het is de derde van de maand meesten mensen die een tweedehands telefoon zoeken hebben net al hun vaste lasten betaald en zijn niet in de bestedingsmarkt om nu even 300,- af te tikken vaak bij tegen de tijd dat lonen worden overgemaakt wel.

En tip voor je advertentie gebruik echte foto's niet die je van google hebt geplukt dat geeft de schijn tegen.

Si vis pacem, para bellum

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 15:16
Ik denk dat het inderdaad meer met de foto's te maken heeft. Als iemand standaard foto's van Google gebruikt zou ik meteen al geen interesse meer hebben.

En misschien ook het vaste prijs, verzenden €6,-. Lijkt er op dat je alleen wil verzenden? En als ik dat verhaal zo lees, denk ik dat dat ook zo is?

Standaard foto's, met alleen verzenden, alle alarmbellen gaan af.

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-11 08:32
42dpi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:44:

.

Hou ook rekening mee het is de derde van de maand meesten mensen die een tweedehands telefoon zoeken hebben net al hun vaste lasten betaald en zijn niet in de bestedingsmarkt om nu even 300,- af te tikken vaak bij tegen de tijd dat lonen worden overgemaakt wel.

En tip voor je advertentie gebruik echte foto's niet die je van google hebt geplukt dat geeft de schijn tegen.
Thx voor de foto tip ik ga het aanpassen, en verzendkosten zal ik verwijderen.

p.s. zojuist heeft iemand gereageerd na een dag of 3. Het zal wel een beetje toeval/pech/vakantieperiode zijn.

There is no such thing as too much coriander.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee