Ik heb onlangs een Nikon D3500 + AF-P 18-55VR kit gekocht. Omdat ik al een aantal lenzen heb liggen die beter zijn dan de kitlens, ben ik van plan deze kitlens te verkopen. Nu is mijn vraag of ik mijn garantie verlies op mijn body als ik de kitlens verkoop?
In de FAQ van Nikon staat enkel:
Je zou dus denken dat ik inderdaad mijn garantie verlies als ik in de toekomst mijn defecte body zonder kitlens zou opsturen, maar uiteindelijk is de kitlens niet noodzakelijk om de body te laten herstellen.
Ik heb ook al Nikon daarover per mail gecontacteerd, maar die geven geen antwoord.
Heeft iemand ervaring hiermee en kan uitsluitsel geven?
Alvast bedankt!
In de FAQ van Nikon staat enkel:
Als ik vervolgens de algemene voorwaarden lees, staat daarover niets specifiek vermeld.Voor retouren die niet voldoen aan het beleid dat wordt beschreven in onze Algemene voorwaarden voor retouren (zoals onvolledige producten of ontbrekende accessoires), wordt een boete in rekening gebracht die in mindering wordt gebracht op het gerestitueerde bedrag. (bron)
Je zou dus denken dat ik inderdaad mijn garantie verlies als ik in de toekomst mijn defecte body zonder kitlens zou opsturen, maar uiteindelijk is de kitlens niet noodzakelijk om de body te laten herstellen.
Ik heb ook al Nikon daarover per mail gecontacteerd, maar die geven geen antwoord.
Heeft iemand ervaring hiermee en kan uitsluitsel geven?
Alvast bedankt!