Na unlocken geluid weg

Pagina: 1
Acties:

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Hoi hoi hoi, heb nu eindelijk het goede potlood gebruikt om mijn athlon te unlocken... alleen kan het ding mijn live kaart niet meer vinden en zijn de instellingen weg voor geluid.... Kan iemand mij even uitleggen wat er nu is gebeurd? mobo kapot gemaakt of zo? Windows gewoon verziekt? Of is mijn live nu dood?

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

potloodstreepjes alweer een keer uitgegumt?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
niet voorzichtig geweest?
> herinstall windhoos

Verwijderd

Heel toevallig misschien in 't verkeerde gat van je soundblaster gestoken (je speakers dus :P )

Verwijderd

Probeer die Live eens in een ander PCI-slot, Live is heel kieskeurig :(

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
na windows opnieuw instaleren vond ie het nog niet, maar door netwerk kaart en sblive te swappen vindt ie het nu wel.... en het netwerk kaartje doet het ook nog. Raar dat unlocken me dwingt de sblive in een ander slot te douwen.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 00:12 schreef GambitRS het volgende:
na windows opnieuw instaleren vond ie het nog niet, maar door netwerk kaart en sblive te swappen vindt ie het nu wel.... en het netwerk kaartje doet het ook nog. Raar dat unlocken me dwingt de sblive in een ander slot te douwen.
misschien gewoon wat slecht contact, kan NIKS te maken hebben met unlocken. voor het bord maakt het niks uit, een CPU werkt wel of niet dast enige ...

JC

Verwijderd

Leuk dat overklokken, maar je systeem moet wel stabiel blijven draaien... Niet alleen een hoge klok snelheid alleen is genoeg...het gaat ook om STABILITEIT...installeer alles eerst op je standaar klok en ga daarna stoeien met je snelheid

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op zondag 29 juli 2001 02:04 schreef droopydher het volgende:
Leuk dat overklokken, maar je systeem moet wel stabiel blijven draaien... Niet alleen een hoge klok snelheid alleen is genoeg...het gaat ook om STABILITEIT...installeer alles eerst op je standaar klok en ga daarna stoeien met je snelheid
Uhm ja, inderdaad... maar wtf heeft dat met dit probleem te maken :?

:P
Pagina: 1