Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie bouwkunde

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor studie hbo bouwkunde. er moeten dus zware programmas op gedraaid kunnen worden zoals revit. Verder moet er een goede grafische kaart in zitten. Minimaal een I5 processor en een intern geheugen van minimaal 8 gb en het liefst een laptop van ongeveer 15 inch

Wat is je budget?
Ik zou ongeveer 1000 euro voor me laptop willen uitbesteden.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja ik heb de laptop nodig voor mijn studie dus ik zal hem veel mee moeten nemen in mijn tas. Ik zou het ook fijn vinden dat de batterij lang meegaat

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zitten kijken naar een gaming laptop omdat die zware programmas kunnen draaien. En ook intresse in een lenovo laptop want hoor goeie verhalen.Maar sta natuurlijk ook open voor andere merken.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2019 19:32 ]

Alle reacties

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11 20:16
Is deze vraag niet al 100 maal gevraagd?
Maar in ieder geval; als je aan een TU bouwkunde gaat doen is het laptopproject een aanrader.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-11 10:05

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

@Verwijderd ik zie je dat je de standaard teksts hebt ingevoegd, echter heb je geen van de vragen ingevuld.
zou je dit nog even willen doen?

π™Έπš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het gesloten duplicaat topic had die informatie wel. Dat was blijkbaar een tweede poging. Het lijkt erop dat de poster niet door had dat je ook kan editen.

Laptop voor studie bouwkunde

Misschien deze sluiten en die andere weer heropenen?

• schaatsmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2024
Op bol.com staat een lenovo met512gb ssd en een mx250 gpu.
Behuizing is zeer solide, accu goed en de SSD snel.
Ram evt ook uitbreidbaar.

€800 als ik het me goed herrinner

Check ook voor de zekerheid of je instelling een laptopproject heeft, dat kan erg voordelig zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door schaatsmeneer op 05-08-2019 17:44 ]