tombraider rise of the

Pagina: 1
Acties:
  • 914 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
jongens als dit hier fout staat geef mij de goede link aub, ..

de vraag,

Ik speel nu al enkele weken de tombraider ( computer) ,nu kun je daar bij steam allemaal winkelmandjes zien met een stukje tombraider, deze kosten dan ca 3 euro of meer, is dat een aanvulling ? integreert het zich in de game zelf ? als je het koopt ken je het dan in dezelde map opslaan als de game zelf?

IK ken het bij steam écht nergens vinden contact is daar iets van wonen op mars, bij epic games krijg ik ook geen contact,

bij beide platforms kom ik gewoon niet in een forum of vraag..

maw, totaal onbereikbaar.... nergens op beide fora een uitleg over hoe het gaat.

op facebook wel tombraider pagina `s maar russich, chinees enz enz .

ik hoef alleen maar te weten of het nieuwe levels zijn en of ze in het spel integreren of apart te spelen zijn ?

Beste antwoord (via eclipse1919 op 08-08-2019 19:30)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
eclipse1919 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:40:
[...]

Domme vraag, en totaal onnodig knul. bram1984,
Lees Jij de vraagstelling wel ? zoja had je niet met deze onzin gekomen
Als we het dan toch persoonlijk gaan maken, dan vind jouw waslijst aan low effort vragen nog veel dommer. Ik vind het soms ook niet duidelijk wat bepaalde items precies zijn als ik in een store rondkijk. Even op het item klikken en de omschrijving lezen en ik weet het.

Ik heb de Steam pagina even opgezocht. Ik heb een paar "stukjes tombraider" opgezocht, waar je op doelt. Ik wil er overigens even bij vermelden dat ik geen Steam gebruik en ook nooit op de site kom.
Tactical Survivor Pack
Bevat de outfit 'Tactische kit', waarmee Lara speciale munitie met minder grondstoffen kan maken, een compoundboog van koolstofvezel en de zeldzame kaart 'Boogmeester', waarmee Lara beschikt over alle boogupgrades, meer schade kan toebrengen en verder kan inzoomen.
Het staat er letterlijk.
Hope's Bastion Pack
Bevat de outfit 'Bastion van de Hoop', waarmee de geladen boogschoten van Lara een boost krijgen, de 'Sloper'-strijdbijl en de zeldzame kaart 'Moloch', waarmee Lara gedurende een beperkte tijd extra pantser krijgt na elke kill.
Bevat een ouftit, bijl en kaart, het staat er wederom letterlijk. Ook wat het doet.

Ook nog een duurdere DLC doen?
Baba Yaga: The Temple of the Witch
Diep in de Siberische wildernis ligt een bos waar niemand durft te komen, waar een Sovjetexpedie spoorloos is verdwenen. Lara gaat in de Woeste vallei op zoek naar iemand, maar komt terecht in een nachtmerrie zonder weerga. Is het de heks Baba Yaga, die het bos onveilig maakt? Of speelt er zich iets anders af? In drie uur nieuwe gameplay komt Lara tegenover nieuwe vijanden, een nieuwe tombe en een tientallen jaren oud mysterie te staan. Incusief een nieuwe outfit en boog.
Wederom staat het er letterlijk beschreven: drie uur extra gameplay, een nieuwe tombe, een outfit en een boog.

En erboven:
Om dit spel te kunnen spelen moet je het originele spel Rise of the Tomb Raider™ hebben.
Daarmee bedoelen ze dat je het originele spel Rise of the Tomb Raider™ moet hebben, om te kunnen spelen, maar dat lijkt me voor zich spreken.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 07-08-2019 12:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe heten die dingen dan? Vaak staat er wel bij of het een DLC is, en wat die dan inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 11:45
Je bedoeld deze DLC?

https://store.steampowered.com/dlc/391220/

Die van €2,99 zijn ingame outfits, de DLC van €9,99 voegen story content toe.
Na aanschaf wordt in games op steam doorgaans de content automatisch beschikbaar ingame.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
Flex0r schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:13:
Je bedoeld deze DLC?

https://store.steampowered.com/dlc/391220/

Die van €2,99 zijn ingame outfits, de DLC van €9,99 voegen story content toe.
Na aanschaf wordt in games op steam doorgaans de content automatisch beschikbaar ingame.
dus ik ken ze gewoon kopen, en dan heb ik er een level bij ? het vreemde is, ik heb de eindbaas al afgemaakt zeg maar, maar een hoop wapens heb ik niet eens volledig, en er zijn nog ca 60 geheimen die ik moet oppuzzelen ??
zoals de lockpic die heb ik niet eens ken hem nergens vinden( krijgen) die ken je niet kopen..

al die rode vakjes die je ken kopen met credits ?? ik heb er maar een van ? de rest heb ik. het spel is op 82% , maar als ik dan op you tube kijk, dan zie ik daar levels dat ik denk, nouw gossie ( van de andere kleuren) da s mooi :-)

Ik ken nu eigenlijk alleen nog maar reizen, van level naar level, en dan maar kijken wat er nog te vinden valt, maar ze lopen wel dood zeg maar, ik krijg dan gefeliciteerd verhaal uitgespeeld, en moet dan maar een kampvuur opzoeken op te reizen...

lijkt mij toch logischer dat je van level naar level ga en niet halverwege de baas z n keeltje door moet snijden en dan gewoon verder ga. .t is al erg verwarrend met dat engels en die irritante kinderstemmetjes ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
AANVULLING, IK ZIE OP DE LINK VAN FlexOr dat ik nog zo `n 66 euro moet kopen ? zijn dat allemaal updates ? kopie:
Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration Pack
9,99€
9,99€
Cold Darkness Awakened
9,99€
Endurance Mode
2,99€
Remnant Resistance Pack
2,99€
Sparrowhawk Pack
2,99€
Hope's Bastion Pack
2,99€
Tactical Survivor Pack
2,99€
Apex Predator Pack
2,99€
Wilderness Survivor
2,99€
Siberian Ranger
2,99€
Ancient Vanguard
2,99€
Prophet's Legacy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-09 15:01

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Bij die pakketjes van 2,99 euro krijgt Lara alleen andere kleren aan.

De pakketjes van 9,99 euro zorgen ervoor dat je er een stukje spel bij krijgt (nieuwe levels).

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 07:58:
Bij die pakketjes van 2,99 euro krijgt Lara alleen andere kleren aan.

De pakketjes van 9,99 euro zorgen ervoor dat je er een stukje spel bij krijgt (nieuwe levels).
Dankjewel heroic helemaal duidelijk :-) top............. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Lees je überhaupt wel de omschrijvingen die erbij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse1919
bram1984 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:27:
Lees je überhaupt wel de omschrijvingen die erbij staan?
*snip* dat mag voortaan wel vriendelijker

[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 13-08-2019 23:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 09:34
[...]

Domme vragen bestaan niet enkel domme antwoorden :9

In de beschrijving op steam staat duidelijk aangegeven dat het outfits betreft voor 2,99 en missies voor 9,99. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:49
[...]

Dat valt volgens mij wel mee.
"Downloadable Content
This content requires the base game Rise of the Tomb Raider™ on Steam in order to play."
Staat er bij ieder van deze "pakketjes". De vraag van bram1984 is dus heel redelijk, maar misschien niet heel netjes gesteld. In de beschrijving staat daarna per pakket wat er in zit.

Overigens:
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration bevat al de "Season Pass"
En die zelfde Season Pass kan je ook aanschaffen, hier krijg je dan gelijk een hele berg DLC voor, zodat je niet veel onderdelen los hoeft te kopen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Als we het dan toch persoonlijk gaan maken, dan vind jouw waslijst aan low effort vragen nog veel dommer. Ik vind het soms ook niet duidelijk wat bepaalde items precies zijn als ik in een store rondkijk. Even op het item klikken en de omschrijving lezen en ik weet het.

Ik heb de Steam pagina even opgezocht. Ik heb een paar "stukjes tombraider" opgezocht, waar je op doelt. Ik wil er overigens even bij vermelden dat ik geen Steam gebruik en ook nooit op de site kom.
Tactical Survivor Pack
Bevat de outfit 'Tactische kit', waarmee Lara speciale munitie met minder grondstoffen kan maken, een compoundboog van koolstofvezel en de zeldzame kaart 'Boogmeester', waarmee Lara beschikt over alle boogupgrades, meer schade kan toebrengen en verder kan inzoomen.
Het staat er letterlijk.
Hope's Bastion Pack
Bevat de outfit 'Bastion van de Hoop', waarmee de geladen boogschoten van Lara een boost krijgen, de 'Sloper'-strijdbijl en de zeldzame kaart 'Moloch', waarmee Lara gedurende een beperkte tijd extra pantser krijgt na elke kill.
Bevat een ouftit, bijl en kaart, het staat er wederom letterlijk. Ook wat het doet.

Ook nog een duurdere DLC doen?
Diep in de Siberische wildernis ligt een bos waar niemand durft te komen, waar een Sovjetexpedie spoorloos is verdwenen. Lara gaat in de Woeste vallei op zoek naar iemand, maar komt terecht in een nachtmerrie zonder weerga. Is het de heks Baba Yaga, die het bos onveilig maakt? Of speelt er zich iets anders af? In drie uur nieuwe gameplay komt Lara tegenover nieuwe vijanden, een nieuwe tombe en een tientallen jaren oud mysterie te staan. Incusief een nieuwe outfit en boog.
Wederom staat het er letterlijk beschreven: drie uur extra gameplay, een nieuwe tombe, een outfit en een boog.

En erboven:
Om dit spel te kunnen spelen moet je het originele spel Rise of the Tomb Raider™ hebben.
Daarmee bedoelen ze dat je het originele spel Rise of the Tomb Raider™ moet hebben, om te kunnen spelen, maar dat lijkt me voor zich spreken.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 07-08-2019 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:43
Ook hier alsnog een slotje op gezet. Het antwoord is gegeven. @eclipse1919 let je er op dat het voortaan wat vriendelijker gaat als je reageert op anderen die de moeite nemen te reageren?

Zoals eerder gemeld, we verwachten namelijk dat je je 'huiswerk' hebt gedaan voor je je vragen op Tweakers stelt. Lees onze huisregels over het plaatsen van topics hier eens door: Het algemeen beleid #topicplaatsen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.