Verwijderd

Topicstarter
er zit nogal wat prijsverschil in die smartmedia kaartjes, ik heb de 128MB versie gezien van 355 tot 650 gulden. Nu is mijn vraag, maakt he tnou uit welke erin gaat, of kan er maar een type in?

het gaat om de Fuji FinePix 6900

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die dit weet?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jmoet ff op de site van hun kijken, daar staat wel van wat er in gaat en als er bijv. een compact flash erin gaat dan kan er dus geen smartmedia erin. Neem anders een kijkje op http://www.dpreview.com/ :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 30 juli 2001 10:53 schreef geez het volgende:
Jmoet ff op de site van hun kijken, daar staat wel van wat er in gaat en als er bijv. een compact flash erin gaat dan kan er dus geen smartmedia erin. Neem anders een kijkje op http://www.dpreview.com/ :)
Dat bedoelt Thunderbird niet...

Wat in ieder geval duidelijk is dat er GEEN compactflash in gaat maar WEL smartmedia.
Op zaterdag 28 juli 2001 23:29 schreef Thunderbird het volgende:
er zit nogal wat prijsverschil in die smartmedia kaartjes, ik heb de 128MB versie gezien van 355 tot 650 gulden. Nu is mijn vraag, maakt he tnou uit welke erin gaat, of kan er maar een type in?

het gaat om de Fuji FinePix 6900
Ik heb zelf de 4900 gehad.... maar ik zou geen antwoord op je vraag kunnen geven.

Kep wel wat ideeën maar weet dus niet of ze kloppen....
- verschil in snelheid
- verschil in naam (dit is bij CF-kaartjes in ieder geval zo... Sandisk heeft grote naam, maar is niet sneller te noemen dan goedkope kaartjes die je bij Norrod weg haalt)
- verschil in spanning? (Ik weet niet voor welk type het geldt maar ik weet dat er voor CF òf voor SM (en misschien wel allebei) kaartjes zijn met verschillende spanning.

Ik hoop voor je dat er iemand is die een zinniger antwoord kan geven...

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dan moet die dat goed zeggen ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›