Mijn vraag:
Mede n.a.v. Matthijs in "Het Yamaha Receiver ervaringen/discussie Topic"
- Is het mogelijk om met een pricewatch: Yamaha RX-V485 Zwart het geluid van HDMI over Musiccast multiroom te sturen?
- Is het mogelijk om HDMI geluid over Bluetooth te spelen?
- Is het mogelijk om een bluetooth device te ontkoppelen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
pricewatch: Yamaha RX-V485 Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb geen draadloze Musiccast speakers, dus voordat ik honderden euro's uitgeef zou ik dit eerst willen horen van medetweakers.
NB: het gaat hier niet om de surround kanalen van de receiver, maar echt om multiroom, zodat het geluid van de tv / Apple TV door het hele huis kan worden gespeeld.
- Over HDMI over Bluetooth: het is niet mogelijk om geluid van HDMI over bluetooth (Apple Airpods) te spelen vanwege copyright schijnbaar. Zijn er headphones die dit wel kunnen?
- Ontkoppelen is nergens in de menu's te vinden.
Mede n.a.v. Matthijs in "Het Yamaha Receiver ervaringen/discussie Topic"
- Is het mogelijk om met een pricewatch: Yamaha RX-V485 Zwart het geluid van HDMI over Musiccast multiroom te sturen?
- Is het mogelijk om HDMI geluid over Bluetooth te spelen?
- Is het mogelijk om een bluetooth device te ontkoppelen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
pricewatch: Yamaha RX-V485 Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb geen draadloze Musiccast speakers, dus voordat ik honderden euro's uitgeef zou ik dit eerst willen horen van medetweakers.
NB: het gaat hier niet om de surround kanalen van de receiver, maar echt om multiroom, zodat het geluid van de tv / Apple TV door het hele huis kan worden gespeeld.
- Over HDMI over Bluetooth: het is niet mogelijk om geluid van HDMI over bluetooth (Apple Airpods) te spelen vanwege copyright schijnbaar. Zijn er headphones die dit wel kunnen?
- Ontkoppelen is nergens in de menu's te vinden.