Toon posts:

silitek cordless

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag dit toetsen bord kopen de silitek sk 7100 is dit een goede keus want ik vind hem er erg strak uit zien

http://www.silitek.com/keyboards/index.htm

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat een verzameling rare toetsen zitten er onderaan (ik weet het die dingen hebben iets te maken met een niet nader te noemen os, maar ik blijf het toch raar vinden).

Ik vind het sowieso een lelijk ding wat waarschijnlijk ook al niet fijn klikt en die pijltjes onder het numerieke deel lijken me ook irritant :) .

Verwijderd

te koop bij Mycom oa.
Misschien/waarschijnlijk is het wel dezelfde als de trust wireless keyboard.

FL 70,- ongeveer ?

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 23:32 schreef Nikel het volgende:
Wat een verzameling rare toetsen zitten er onderaan (ik weet het die dingen hebben iets te maken met een niet nader te noemen os, maar ik blijf het toch raar vinden).

Ik vind het sowieso een lelijk ding wat waarschijnlijk ook al niet fijn klikt en die pijltjes onder het numerieke deel lijken me ook irritant :) .
Jij hebt het over de SK-7255 (waar de link helaas op uitkwam). De SK-7100 is deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.silitek.com/keyboards/pictures/sk-7100.gif

Volgens mij typt dit net als een notebook. Je moet er van houden, maar zelf vond ik mijn oude 486 notebook best wel lekker typen. Het is gewoon een kwestie van wennen en in het begin loop je wel eventjes te zoeken naar sommige exotische toetsen. Wat mij zelf wel een voordeel lijkt is dat ie zo lekker smal is, waardoor je naast je toetsenbord meer plek voor je muis hebt (dit is alleen een voordeel voor rechtshandigen).

Hou er wel rekening mee dat dat draadloos in dit geval betekent: infrarood. De IR-ontvanger moet dus altijd het toetsenbord kunnen 'zien', dus het max. bereik is niet zo heel erg groot. Kijk ook even in de search naar zwarte toetsenborden; ik heb namelijk over dit model al eens eerder iets gelezen.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:11
ff een tip tussen door

hoe meer knopjes hoe meer er stuk kan gaan

• Nikel
  • Niet online
Die sk 7100 ziet er helemaal onbruikbaar uit als je het mij vraagt. Maar als hoe je desktop er uit ziet prioriteit heeft is het wel een optie natuurlijk.

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Die SK7100 is een toetsenbord die veel gebruikt wordt voor settop-boxen (PC's voor op de TV).

Ondanks dat het toetsenbord er zeer goed uitziet en een ingebouwde pointer (muisvervanger) die lekkerder werkt dan de gemiddelde touchpad op een laptop werkt hij toch voor geen meter: ik heb een hekel aan laptop-toetsenborden (wat dit feitelijk is).

Voor ff ok, maar niet als standaard toetsenbord......

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
ja, dat infra-rood zuigt echt.... dus als je hem koopt zorg maar dat er niets tussen jou en je pc inkomt.. dus mooi kut als je op bed ligt te counterstriken en je moeder komt de kamer stofzuigen >:)

Verwijderd

Dan gaat die toch gegarandeerd voor je beeld staan en tegen je praten en dat soort onzin. Dus dan ben je toch al dood of je keybord nou ontvangst heeft of niet.

Voor gamen is draadloos toch niet zo'n goed idee vanwege de reactiesnelheid?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
tja je kunt een hekel hebben maar jij hebt toch ook zo'n lullige mycom laptop. :)

Ik vind het heerlijk typen kan niet zonder. doe dan ook vrijwel alles op mijn laptop. lekker lichte korte aanslagen heerlijk.

japie groetjes !!!

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Hmmm, dat IR lijkt me dus niks. Heb zelf zo'n Logitech setje en dat bevalt me prima. Hoe groot de zooi op je bureau ook is: het werkt.

Maak je overigens geen illusies: veel verder dan een meter tussen toetsenbord en ontvanger werkt al niet lekker meer. En als de ontvanger onder je bureau ligt doet hij het (bij mij) ook al niet meer.

Maar IR lijkt me helemaal niets.

Toch succes.

Verwijderd

Lijkt mij een beetje een hoby doby merk...

Ik zou dan toch lekker voor de logitec gaan.

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Op donderdag 16 augustus 2001 01:23 schreef intert0y het volgende:
tja je kunt een hekel hebben maar jij hebt toch ook zo'n lullige mycom laptop. :)

Ik vind het heerlijk typen kan niet zonder. doe dan ook vrijwel alles op mijn laptop. lekker lichte korte aanslagen heerlijk.

japie groetjes !!!
Verkopen ze tegenwoordig dan ook Toshiba bij MyCom?????
Pagina: 1