als ik normaal op 144fps speel gaat ineens naar 30

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een intelcore 15-8400 met gtx1050ti ik speel hier al lange tijd fortnite op zonder problemen.

nu heb ik de laatste 2 dagen dat in fortnite mijn fps van 144 ineens naar 30 gaat en dan weer naar 144.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2019 12:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:32
Verwijderd schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:55:
ik heb een intelcore 15-8400 met gtx1050ti ik speel hier al lange tijd fortnite op zonder problemen.

nu heb ik de laatste 2 dagen dat in fortnite mijn fps van 144 ineens naar 30 gaat en dan weer naar 144.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Begin eens te melden met wat je zelf hebt onderzocht.
Wij zijn geen helpdesk en verwachte wel input van je.

Verder kan je beginnen met de basis.

Dat wil zeggen:
Drivers bijwerken (video, chipset, geluid, lan etc)
Windows update naar laatste updates
Vertellen wat er mogelijk recent is gewijzigd in je hardware/software
Volledig overzicht van je specs

Succes

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor uw reactie. Ik heb dus niet veel verstand van computers :). Laatste update heeft tie gehad. Verder niets veranderd aan hardware/software. Ook geen virussen gevonden. Ik begrijp alleen niet wat u bedoelt met drivers bijwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Op Tweakers willen we je graag helpen, maar dan mag er wel wat eigen inzet getoond worden. Tweakers is tenslotte geen Helpdesk. Ik snap dat je niet zoveel van computers weet, maar als je online zoekt dan kom je meteen tegen wat er bijvoorbeeld wordt bedoeld met drivers.

Dus ik stel voor dat je online gaat zoeken wat de resultaten zijn van de prima suggesties van Wylana. De resultaten daarvan mag je naar mij sturen, dan open ik het topic weer. Voor nu sluit ik het topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Ircghost op 03-08-2019 11:18 ]

Dit topic is gesloten.