Toon posts:

geforce pro problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds 6 mnd een geforce pro in mijn systeem en op 26 juli geen normaal beeld meer,en strepen door beeld wist dus hoe laat het was,kaart laten testen ,geheugen defekt, kaart is nooit o.ced,kaart teruggebracht en moet gvd 5 weken wachten voor een nieuwe,vinden jullie dit normaal of hebben jullie dezelfde ervaringen met geforces van creative. o ja klacht van defekt geheugen is bekend bij creative kan ook weer optreden.

Verwijderd

Das mooi k*t
De compuzaak waar je die kaart vandaan hebt hoort volgens mij direct een nieuwe mee te geven, het is in het eerste jaar NB. Als het een beetje zaak is tenminste...

Sinds een paar maanden heb ik er ook een.
Toen heb ik direct de nieuwste driver van internet gehaald, geinstalleerd. In 3DMark2000 kreeg ik allemaal artefacts te zien (niet oc'ed!), teruggebeld naar de winkel. Daar vertelden ze me, dat dat door de nieuwe drivers kwam. Er werd me aangeraden om de drivers te gebruiken van de cd (in win98), nu is het beeld wel goed.
Geen problemen met de kaart zelf,de eerste win2000 drivers werden niet geaccepteerd.
Daarna paarse pixels her en der bij afspelen van video, pas heb ik de laatste nieuwe drivers geinstalleerd, en weg paarse pixels :)