ik speel veel bf4. maar sinds een half jaar krijg ik steeds de melding You Have Been Kicked By Punkbuster , ja dat zou allemaal nog kunnen dat er iets raars is in je pc maar sinds zondag er alles opnieuw geïnstalleerd mijn pc is met waterkoeling met allemaal nieuw spul dus daar kan het niet aan liggen maar ik krijg weer die melding van punkbuster wat ik ook al kreeg met de oude instal. ik heb al ontelbaar keer punkbuster geupdate ,ja wat blijf er nu nog over misschien mogen ze me naam niet of ligt het aan me moederbord.
Maar ff zonder gein waar kan dit aan liggen, window 10, nieuw spel er opnieuw opgezet update punkbuster en dan tocht weer die melding en dat gebeurd altijd na een 30--45 minuten spelen en dan kan ik me wel weer op die server me aanmelden maar de lol is er af, wie kan mij helpen aub.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik niet van toepassing
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ik heb er niks zinnigs over kunnen vinden vandaar dat ik het nu aan tweakers vraag.
...
Maar ff zonder gein waar kan dit aan liggen, window 10, nieuw spel er opnieuw opgezet update punkbuster en dan tocht weer die melding en dat gebeurd altijd na een 30--45 minuten spelen en dan kan ik me wel weer op die server me aanmelden maar de lol is er af, wie kan mij helpen aub.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik niet van toepassing
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ik heb er niks zinnigs over kunnen vinden vandaar dat ik het nu aan tweakers vraag.
...