Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2022
ik speel veel bf4. maar sinds een half jaar krijg ik steeds de melding You Have Been Kicked By Punkbuster , ja dat zou allemaal nog kunnen dat er iets raars is in je pc maar sinds zondag er alles opnieuw geïnstalleerd mijn pc is met waterkoeling met allemaal nieuw spul dus daar kan het niet aan liggen maar ik krijg weer die melding van punkbuster wat ik ook al kreeg met de oude instal. ik heb al ontelbaar keer punkbuster geupdate ,ja wat blijf er nu nog over misschien mogen ze me naam niet of ligt het aan me moederbord.
Maar ff zonder gein waar kan dit aan liggen, window 10, nieuw spel er opnieuw opgezet update punkbuster en dan tocht weer die melding en dat gebeurd altijd na een 30--45 minuten spelen en dan kan ik me wel weer op die server me aanmelden maar de lol is er af, wie kan mij helpen aub.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik niet van toepassing
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ik heb er niks zinnigs over kunnen vinden vandaar dat ik het nu aan tweakers vraag.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Zorg dat Punkbuster voldoende rechten en poorten mag gebruiken in je firewall instellingen op je computer, in je netwerk en je router.

Zodra Punkbuster even geen contact kan maken met de eigen servers (ET phone Home) of dat het te lang duurt, dan wordt je vanzelf van een server gekicked.

https://help.ea.com/en-us...nkbuster-troubleshooting/

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2022
Ja de poorten staan open , maar de router dat zou kunnen zit daar een soort van beveiliging? dan alleen maar poorten? en verder heb ik Avira maar die had ik uitgeschakeld maar kreeg toch weer een melding van PB en Avira die helpt gamers daar dat ie alles niet aanzet wat voor gamer niet van toepassing is dus daar kan het ook niet aan liggen het moet iets gemeenschappelijk iets zijn anders moet ik Ziggo mailen