Batterij Iphone 8 plus laten vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik heb de volgende vraag,

ik gebruik nu bijna 2 jaar naar volle tevredenheid m'n iphone 8 plus. Ben er zelfs zo tevreden over dat ik iets wil doen wat ik de afgelopen 12 jaar niet heb gedaan en dat is een sim only nemen en deze telefoon nog een jaar of misschien zelfs 2 gebruiken. Ik kan wel upgraden naar de xs of xs max of wachten op de iphone XI maar ik gebruik hem voor een beetje nieuws lezen, appen en twitteren en facebooken. Ik speel er geen games mee en ik bel er zelfs af en toe mee. Ik zie niet de noodzaak om nu een ander te nemen aangezien deze alles nog doet wat ik er van verwacht.
Nu ben ik op zoek naar een zaak die de batterij kan vervangen in de omgeving van Leiden tegen een schappelijke prijs. Mag een belwinkel zijn maar wel een beetje goeie. Een maat van me bracht z'n 6s een keer naar een belwinkel hier in de buurt om moederbord te vervangen en die kreeg hem nog net niet met duct tape eromheen terug. Hij is nu onbeschadigd en dat wil ik graag zo houden. En als iemand dan ook een indicatie qua prijs heeft dan weet ik iig of niet opgelicht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat is je batterijconditie nu ? (pas onder de 80% vervangen)
Je kunt het beste naar Apple of Apple servicecenter gaan. alleen daar krijg je origineel en garantie(waar je wat aan hebt) https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing ik raad alle reparatieboertjes af.

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 01-08-2019 21:01 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hij is nu 87 %. Alleen heb het idee dat de accu veel sneller leeg gaat dan voorheen. Of er zit een gigantische battery drain in ios 12.4 dat kan ook natuurlijk maar valt me gewoon op. Normaal deed ik makkelijk 1,5 a 2 dagen op 1 lading en nu is het krap 1 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mike30 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:05:
Hij is nu 87 %. Alleen heb het idee dat de accu veel sneller leeg gaat dan voorheen. Of er zit een gigantische battery drain in ios 12.4 dat kan ook natuurlijk maar valt me gewoon op. Normaal deed ik makkelijk 1,5 a 2 dagen op 1 lading en nu is het krap 1 dag
Niet dat ik merk met een 8. al eens geforceerde herstart gedaan ?
https://support.apple.com...e/iphone/iph8903c3ee6/ios

(hoe lang draai je al op 12.4 ? 1e dagen kan de batterij eerder leeg gaan door indexatie )

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 01-08-2019 21:12 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hackus schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:10:
[...]

(hoe lang draai je al op 12.4 ? 1e dagen kan de batterij eerder leeg gaan door indexatie )
Nee nog niet. Zal ik morgen eens doen. Moet ik nog wat backuppen of is het niet zo rigoreus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mike30 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:18:
[...]

Nee nog niet. Zal ik morgen eens doen. Moet ik nog wat backuppen of is het niet zo rigoreus?
Nee, je verliest geen data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:23

pinda powerrr

Slow down...

In Leiden zit een gecertificeerd Apple reparatie bedrijf, die kom je tegen in de lijst als je via support bij Apple zoekt naar reparatie centra. Het heet Microfix.
Ben daar naar toe gereden voor twee telefoons van mijn dochters. De ene alleen een accu vervangen (half uurtje wachten), de andere scherm plus accu (drie kwartier wachten).
Originele accu, met Apple garantie, kosten ca €50

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
pinda powerrr schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:26:
In Leiden zit een gecertificeerd Apple reparatie bedrijf, die kom je tegen in de lijst als je via support bij Apple zoekt naar reparatie centra. Het heet Microfix.
Ben daar naar toe gereden voor twee telefoons van mijn dochters. De ene alleen een accu vervangen (half uurtje wachten), de andere scherm plus accu (drie kwartier wachten).
Originele accu, met Apple garantie, kosten ca €50
Microfix zit daar op de singel dacht ik? Dank je voor de tip. Probeer het ff met de reset maar voor 50 euro een originele accu kan je geen bult voor vallen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hackus schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:10:
[...]

Ik heb dit geprobeerd maar ik krijg een scherm met die slider met zet uit of annuleer. Heb een filmpje gekeken op youtube en ik doe wat er in het filmpje beschreven wordt maar hij blijft op dat scherm en krijg geen apple logo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mike30 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:05:
[...]

Ik heb dit geprobeerd maar ik krijg een scherm met die slider met zet uit of annuleer. Heb een filmpje gekeken op youtube en ik doe wat er in het filmpje beschreven wordt maar hij blijft op dat scherm en krijg geen apple logo te zien
klik en los, niet vasthouden: Omhoog, omlaag en daarna powerknop ingedrukt houden tot Apple teken verschijnt geen volume knop meer ingedrukt houden. dus druk omhoog en los,en omlaag en los en dan powerknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hackus schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:15:
[...]

klik en los, niet vasthouden: Omhoog, omlaag en daarna powerknop ingedrukt houden tot Apple teken verschijnt geen volume knop meer ingedrukt houden. dus druk omhoog en los,en omlaag en los en dan powerknop
Dat deed ik alleen blijkbaar moet je de powerknop een jezustijd ingedrukt houden. Op het filmpje werd het scherm gelijk zwart vandaar dat ik dacht dat ik het verkeerd deed. Eens kijken of m'n batterij het wat langer uithoudt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De iPhone 8 is nog geen twee jaar oud, je zou dus ook nog kunnen proberen garantie te claimen op een batterij welke nu 87% is.

Je kunt ook je laatste bericht editen hè. Hoef je er geen drie achter elkaar te plaatsen

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 03-08-2019 21:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ja maar is dat geen normaal verval van een accu? Ik bedoel ik kan niet verwachten dat een accu van 2 jaar oud nog net zo presteert als toen ik pas m'n iphone had. Ik ga eens bellen met m'n provider of moet ik dat echt direct via Apple zelf spelen? In dat geval moet ik ff op zoek naar m'n aankoopbon denk ik.

En als ik m'n bericht edit krijg je daar dan een melding van ? Vandaar dat ik een nieuwe plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mike30 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:09:
Ja maar is dat geen normaal verval van een accu? Ik bedoel ik kan niet verwachten dat een accu van 2 jaar oud nog net zo presteert als toen ik pas m'n iphone had. Ik ga eens bellen met m'n provider of moet ik dat echt direct via Apple zelf spelen? In dat geval moet ik ff op zoek naar m'n aankoopbon denk ik.

En als ik m'n bericht edit krijg je daar dan een melding van ? Vandaar dat ik een nieuwe plaats
87% is niks mis mee, dat kan normaal zijn in bijna 2j gebruik. mocht het straks nadien nog aanblijven kun je je toestel laten uitlezen door Apple. ziet men ook hoe vaak het toestel is opgeladen icm dit %, en weet je gelijk meer. je provider zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen.(Apple adviseert zelf de batterij pas te vervangen bij 80% en minder)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Ik ga het even afwachten. Heb net de forced reset gedaan en daarna de batterij 100 % opgeladen. Nu eens kijken hoelang hij mee gaat. Mocht er toch nog wat zijn meld ik me zeker weer hier. Iedereen bedankt voor de tips!
Pagina: 1