Ik heb op een laptop, een hp 15-p042nd, een schone versie van Windows geinstalleerd. Na het installeren van wat drivers van de HP site zoals bluetooth, videokaart, (w)lan en Synaptics TouchPad-driver heb ik de pc herstart. Daarna kon ik eens niet meer inloggen omdat mijn toetsenbord en muis (beide geintegreerd) niet meer werkte. In de bios werken ze wel gewoon overigens. Nu heb ik via teamviewer ingelogd (wat wel kan) en zie ik bij apparaat beheer een uitroepteken bij "ander apparaat (de touchpad denk ik) en toetsenborden (standaard ps/2-toetsenbord) met de uitleg "Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)."
Ik heb geprobeerd om de drivers vanuit apparaat beheer te zoeken maar daar geeft hij aan dat de nieuwste er al op staan en op de hp site staan hier niet specifiek drivers voor.
Ik heb reeds op internet onderzoek gedaan waar niets uit kwam en op alle mogelijk manieren geprobeerd om via windows te updaten maar dit hielp ook niet.
Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Aanvulling, ik heb nu de Synaptics TouchPad-driver verwijderd en nu heb ik 2 onbekend niet goed werkende apparaten maar het toetsenbord werkt wel.. De touchpad overigens niet en ik heb geen idee hoe ik die dan werkende kan krijgen maar daar kan ik eventueel een muis voor inschakelen ipv touchpad
Ik heb geprobeerd om de drivers vanuit apparaat beheer te zoeken maar daar geeft hij aan dat de nieuwste er al op staan en op de hp site staan hier niet specifiek drivers voor.
Ik heb reeds op internet onderzoek gedaan waar niets uit kwam en op alle mogelijk manieren geprobeerd om via windows te updaten maar dit hielp ook niet.
Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Aanvulling, ik heb nu de Synaptics TouchPad-driver verwijderd en nu heb ik 2 onbekend niet goed werkende apparaten maar het toetsenbord werkt wel.. De touchpad overigens niet en ik heb geen idee hoe ik die dan werkende kan krijgen maar daar kan ik eventueel een muis voor inschakelen ipv touchpad
[ Voor 12% gewijzigd door arjanvr op 01-08-2019 20:33 ]