Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Behalve het gebruikelijke huis- tuin en keukenwerk game ik. Maar dan wel de geduldige variant. Ik koop nooit recente games. Ik loop dus bijna altijd jaren achter.
Af en toe dikke games. Vaak indie games. Ik vraag niet veel van mijn game PC's dus hoef ook niet zo'n dikke build.
Om een indruk te geven, ik ga de hele Witcher reeks nog spelen en de laatste GTA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800-900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M'n stereo setje. Toetsenbord, muis, niet zo spannend allemaal. Monitor:
Acer G246HLBbid Zwart
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Even een laatste check of ik iets over het hoofd heb gezien, volgens mij is dit wel een oke systeempje.
Behalve het gebruikelijke huis- tuin en keukenwerk game ik. Maar dan wel de geduldige variant. Ik koop nooit recente games. Ik loop dus bijna altijd jaren achter.
Om een indruk te geven, ik ga de hele Witcher reeks nog spelen en de laatste GTA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800-900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
M'n stereo setje. Toetsenbord, muis, niet zo spannend allemaal. Monitor:
Acer G246HLBbid Zwart
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Even een laatste check of ik iets over het hoofd heb gezien, volgens mij is dit wel een oke systeempje.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G | € 254,50 | € 254,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 76,23 | € 76,23 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 73,80 | € 73,80 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 109,79 | € 109,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 807,77 | ||