Game laptop / studie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop ga ik gebruiken voor mijn HBO studie alsmede voor gamen (Denk hierbij aan de Battlefield, PUBG etc) Wanneer mogelijk natuurlijk zon hoog mogelijke FPS.

Wat is je budget?
Mijn budget zit rond de 1200 euro wat ik hiervoor kwijt wil.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem deze in ieder geval elke week mee naar school, en doe regelmatig mee aan LAN events. .

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur voor speciale merken, wel zou het fijn zijn als hij niet teveel opvalt als gaming laptop

Hoor graag van jullie!

Beste antwoord (via Verwijderd op 01-08-2019 15:40)

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:22:
@Raznov Het betreft Bedrijfskunde, dus weinig software, wel een hele hoop verslagen etc.
En wat bedoel je met val je verder geen 'buil'aan?
Dat je er weinig risico mee loopt. Zoals @EMP ook al vermeld, er is vandaag een update op de BBG op de voorpagina te vinden (of via EMP's linkje). De Lenovo IdeaPad L340 Gaming is een hele aardige keuze, maar er is natuurlijk nog veel meer te vinden wat betreft opties. Het is net hoe gek je het financieel wil maken.
Je kan natuurlijk ook voor een Asus VivoBook X570ZD-E4034T oid gaan en wat geld in je zak houden (voor bijvoorbeeld een échte game PC of zo, noem mij ouderwets maar wat betreft levensduur en FPS is dat toch altijd een stuk beter).

Strava & Untappd - Do not combine!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:00
Super handige functie, helemaal bovenaan je pagina:
De Pricewatch

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

De BBG laptop?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@vuurtjih Ik heb in de Pricewatch gekeken, echter krijg je hier zodanig veel opties dat ik het overzicht kwijtraak. Daarnaast heb ik weinig kennis van de huidige videokaarten die momenteel op de markt zijn, waardoor ik minder goed in kan schatten waar ik naar moet zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Een leuk uitziend 'normaal' model waar prima een spel mee gespeeld kan worden:
pricewatch: Asus VivoBook Pro 15 N580GD-E4504T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
Dan is het, het beste om je even in te lezen? De ene HBO studie is de andere niet, zo kan je bij de ene heel veel met 3D en design software bezig zijn en bij de andere juist ellendig veel opslag nodig hebben.
De BBG laptops val je verder meestal geen buil aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Raznov Het betreft Bedrijfskunde, dus weinig software, wel een hele hoop verslagen etc.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:22:
Dat je er weinig risico mee loopt. Zoals @EMP ook al vermeld, er is vandaag een update op de BBG op de voorpagina te vinden (of via EMP's linkje). De Lenovo IdeaPad L340 Gaming is een hele aardige keuze, maar er is natuurlijk nog veel meer te vinden wat betreft opties. Het is net hoe gek je het financieel wil maken.
Je kan natuurlijk ook voor een Asus VivoBook X570ZD-E4034T oid gaan en wat geld in je zak houden (voor bijvoorbeeld een échte game PC of zo, noem mij ouderwets maar wat betreft levensduur en FPS is dat toch altijd een stuk beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Raznov Bedankt, ik ga er even naar kijken. Een Game-PC heb ik ook thuis staan maar dat is bij LAN events zon gesleep. Dus daar ben ik mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victortjeuh
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-08 23:05
Wil je iets meer grafische prestige voor een niet veel hogere prijs, zou ik aanraden om eens te kijken naar de Lenovo Y540 op de site van Lenovo zelf. Neem voor goeie game prestaties een 1660Ti (in jouw budget klasse ideaal) of nog beter een RTX 2060 (wel duurder). Ook een i7 zou ik aanraden om snel te werken, hoewel voor jou denk ik een i5 ook doenbaar zou moeten zijn. Drawbackje is batterijduur.

Linkje: https://www.lenovo.com/nl...ion-Y540-15/p/88GMY501214
Pagina: 1