Ik gebruik al sinds een jaar naar volle tevredenheid een Asus UX430UA. Nu is het een bekend 'probleem' (zie bijv. hier) dat bij het gebruik van de adapter de behuizing onder constante (lage) spanning staat. Dit voel je als je er met je vingertoppen zacht overheen gaat, en hoor je als een continue bromtoon wanneer je er een koptelefoon op aansluit.
Dat laatste is uitermate irritant. Als je vervolgens de laptop aanraakt, bijvoorbeeld als je handen op het toetsenbord rusten, verdwijnt de spanning en de bromtoon. Nu heb ik er totaal geen verstand van, maar is er niet iets wat ik kan doen om deze spanning 'af te leiden'? Iets wat je er tegenaan kan houden/leggen/aan vast kan maken waardoor de spanning verdwijnt?
Dat laatste is uitermate irritant. Als je vervolgens de laptop aanraakt, bijvoorbeeld als je handen op het toetsenbord rusten, verdwijnt de spanning en de bromtoon. Nu heb ik er totaal geen verstand van, maar is er niet iets wat ik kan doen om deze spanning 'af te leiden'? Iets wat je er tegenaan kan houden/leggen/aan vast kan maken waardoor de spanning verdwijnt?
[ Voor 6% gewijzigd door FunkyBro op 01-08-2019 17:19 ]
Uiteindelijk doen we allemaal maar wat