Toon posts:

Xbox One disconnect continu van Live, game pass onspeelbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wizi
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 01-08-2019
Hallo allen, radeloos post ik mijn probleem op allerlei fora, op zoek naar de fix voor dit probleem. Ik heb een xbox one s die continu disconnect van xbox live wanneer ik aan het spelen ben. Toen ik mijn xbox kocht woonde ik nog op mezelf, nu weer even bij mijn ouders, waar ik dit probleem tot nu toe het meeste heb gehad.
...

Ik heb een Xbox one S, die is verbonden via wifi met een Sitecom WL366 V1 001. Die is aangesloten op een cisco EPC3212. Interner via Ziggo. Ik weet niet wat de databundel is, maar het updaten en downloaden op de xbox gaat altijd zonder problemen en razendsnel. Dat geldt ook voor mobiel en pc gebruik van de wifi.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mn xbox geeft zelf aan dat de NAT type Moderate is, maar soms geeft ie ook Open aan. Ik heb upnp ingeschakeld. Ik heb de xbox en router meerdere keren herstart. De xbox geeft een hoge downloadsnelheid, uploadsnelheid, lage ping en geen pakketverlies aan. Verder heb ik geen verstand van port oorwassing, dchp of dmz. Toen ik hier een keer mee klootte hadden mn ouders vervolgens een week geen internet.

...

Ik zou zeer tevreden zijn als iemand tips heeft op dit gebied. Alvast bedankt, groetjes

Alle reacties

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
Tijdelijk testen met kabel? Dan weet je of het aan je router of Wi-Fi ligt.

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 25-11 21:46
Die WL366 is zo'n beetje 10 jaar oud, dat ding zal ongetwijfeld om de haverklap crashen. Die waren toen ze nieuw waren al niet erg goed. De EPC3212 is niet echt geweldig, maar zou in elk geval niet zomaar moeten uitvallen; wat je kan doen is ziggo bellen, en aangeven dat je modem niet lekker werkt, misschien dat ze een nieuwe kunnen opsturen. Daar zit dan WiFi in, want dat zit in zo'n beetje alles wat nieuwer is dan 2009. Kan je met 0 euro je probleem oplossen.

Of je koopt gewoon een goede router ter vervanging van dat sitecom prul. Kost geld, en je moet van alles opnieuw instellen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee