Facebook bedrijfspagina heeft geen organisch bereik meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
Sinds een aantal weken is er iets vreemds aan de hand met onze facebook bedrijfspagina. Wij hebben redelijk wat volgers die we voor een aantal weken geleden goed konden bereiken. Echter doet zich er sinds een paar weken een probleem voor. In de statistieken van onze berichten is te zien dat het organische bereik 0 is. Het valt ook op dat we geen "likes" meer krijgen op onze berichten. Ook zie ik de berichten niet meer op mijn persoonlijke tijdlijn tevoorschijn komen. We hebben alleen nog bereik als we adverteren. Naar mijn weten is er niets aan de instellingen van de pagina veranderd. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Ik heb Facebook proberen te benaderen en ook het probleem bij hen neergelegd. Echter (zoals jullie waarschijnlijk wel bekend is) zijn die niet erg goed in reageren. Ik heb dan ook geen reactie van ze gehad op mijn vraag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
De gemiddelde eindgebruiker hier in CSA vind het waarschijnlijk alleen maar prima om minder reclame te zien ;) dus ik verplaats je vraag even naar IMS.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)