Toon posts:

MSI K7T Turbo-R wil niet op 133/266MHz FSB

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:'(,

Ik las een hoop verhalen over de VIA chip die in een kleine batch problemen zou hebben om op 133/266MHz FSB te draaien. Nu heb ik dat bord vrijdag pas gehaald... heb ik toch zo'n verkeerd bord te pakken?

Ik heb een TB 1.2GHz (266) en in een 6330Lite bord wat ik ook heb draait 'ie prima.

Het werkt stabiel op 12x100, maarja 33% FSB winst zou natuurlijk beter zijn, niet?

Op de doos staat: K7T Turbo-R0103019467

Iemand een URL met meer info over die 'wel op 100/200 niet op 133/266 bagger' ?

TIA!

Verwijderd

Weet je wat je dan moet doen? JP16 (of 17 kan ook, weet het niet zeker) van het bord af trekken (als het goed is, is dit jumpertje geel). Is ook met mijn Turbo, alleen ik heb geen R

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Maar Cartman heeft wel gelijk. Had vandaag ook zo'n bord op de TD. Als het bord op 133MHz werdt gezet dan bootte ie niet meer op

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 juli 2001 22:35 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Weet je wat je dan moet doen? JP16 (of 17 kan ook, weet het niet zeker) van het bord af trekken (als het goed is, is dit jumpertje geel). Is ook met mijn Turbo, alleen ik heb geen R
Bleaaah... ik kan ook boekies lezen :Z

Natuurlijk heb ik die jumper eraf gehad anders had ik niet geweten dat hij op 133/266 niet wilde booten.

Nu kan ik dat ding dus wel gaan ruilen maandag, maar krijg ik er vast 1 uit dezelfde batch. Dus als ik nou de batchnummers oid te weten kan komen. Op de site van VIA, MSI, etc kan ik niet echt iets vinden hierover. Iemand?

Oja, soms boot hij dus wel (een beetje) maar gaat dan rare dingen doen en als je dan reset drukt gaat hij wild piepen: lang kort kort hoog-hoog-hoog-hoog etc, etc

Verwijderd

Topicstarter
Heb de volgende info gevonden:

http://www.theinquirer.net/28050107.htm
http://www.chip.de/news_stories/news_stories_163106.html

Nu nog kijken of ik die koeler eraf durf te slopen...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Je geeft het zelf al een beetje aan: een Search vraagje :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.