achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Gewoon zo'n tril-ding voor een intensere bas ervaring toch?
man als je er een kwartiertje op zit wordt je er al gek van, maar wel heel gaafOp zaterdag 28 juli 2001 22:26 schreef Solosmots het volgende:
Mmm werkt dat wat??
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
klopt, maar ik had hem eerst in de auto zitten en toen die rijp voor de sloop was heb ik de box maar aan mijn stoel gemaaktOp zaterdag 28 juli 2001 22:27 schreef Nikel het volgende:
Die dingen zijn al heel erg lang te koop.
Gewoon zo'n tril-ding voor een intensere bas ervaring toch?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ik weet niet of we over het zelfde hebben, maar dit ding zit gewoon aan de speakerversterker van die comp. boxjes en je wordt al door elkaar geschudOp zaterdag 28 juli 2001 22:37 schreef Tampie2000 het volgende:
ja die heb eens gezien op de HCC dagen.... valt opzich wel mee wat de 'Force Feedback' betreft hoor... Je kan beter een lekkere subwoofer op een versterker aansluiten en op je stoelpoten (van je bureaustoel leggen...)
en ik heb het niet zo op geluidsdruk
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
neeOp zaterdag 28 juli 2001 22:41 schreef martin.h het volgende:
Link dood?
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Maarruh white_panther, wattuh zeggen de buren ervan?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hoezo unrealtoernament
CoolOp zaterdag 28 juli 2001 23:59 schreef Anarril het volgende:
hoezo unrealtoernament
dacht eerder aan een electrische stoel toe ik het zag
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
das ook kik! ze hebben wel een joystik (zonder trilfunctie) met stroomfunctieOp zondag 29 juli 2001 00:02 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
Cool
dacht eerder aan een electrische stoel toe ik het zag
Kun je bij Conrad kopen.
Geinig,maar mijn woofer is effectiever.
Verwijderd
LOLOp zaterdag 28 juli 2001 22:25 schreef white_panther het volgende:
klik en huiver
[url="http://white_panther.tripod.com/stoel.html"]http://white_panther.tripod.com/stoel.html[/url]
edit:
dit echt geweldig als je aan het UT spelen bent, je voelt wat er gebeurd
Vork in een broodrooster dat is pas "Forcefeedback".
Nee hoor cool zo'n ding, heb ik ook voor de auto, ze bestaan ook voor de thuis set geloof ik. Alleen heb ik die nog niet.
Meh ...
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Als ik aan het FPS'en ben, dan wil ik niet doorheen geschokt worden...
Dan mik je niet zo goed meer...
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
dan wordt het spel te simpel vind ikOp zondag 29 juli 2001 13:26 schreef -hfl-xenon het volgende:
Wat heb je hier nu aan...
Als ik aan het FPS'en ben, dan wil ik niet doorheen geschokt worden...
Dan mik je niet zo goed meer...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Is dit nu een soort subwoofer? Indien ja, waarom is het dan niet bekend? Te duur? Werkt slecht?
Indien nee, wat is het dan wel?
Verwijderd
Nee, op een trillende wasmachine hoor je adere dingen te doenOp zondag 29 juli 2001 11:54 schreef geez het volgende:
Koop dan een oude wasmachine ofzo die het nog doet en ga daar gewoon opzitten, dat wil ook wel eens trillen
Verwijderd
ERROROp zaterdag 28 juli 2001 22:25 schreef white_panther het volgende:
klik en huiver
[url="http://white_panther.tripod.com/stoel.html"]http://white_panther.tripod.com/stoel.html[/url]
edit:
dit echt geweldig als je aan het UT spelen bent, je voelt wat er gebeurd
The requested URL could not be retrieved
--------------------------------------------------------------------------------
While trying to retrieve the URL: http://white_panther.tripod.com/stoel.html
The following error was encountered:
Invalid URL
Some aspect of the requested URL is incorrect. Possible problems:
Missing or incorrect access protocol (should be `http://'' or similar)
Missing hostname
Illegal double-escape in the URL-Path
Illegal character in hostname; underscores are not allowed
het is een box met een filter die alles boven de 15 Hz weg filtert, hierdoor krijg je alleen maar de trillening die je kun voellenOp maandag 30 juli 2001 02:58 schreef Orbit het volgende:
Ik vind het een erg leuke mod, maar mij ontgaat het eigenlijke doel van het toestelletje.
Is dit nu een soort subwoofer? Indien ja, waarom is het dan niet bekend? Te duur? Werkt slecht?
Indien nee, wat is het dan wel?
duur? valt wel mee
werkt het? ja heel goed
kijk maar ff bij conrad.nl
Die kreeg je volgens mij bij een soundcard, stond een keer een review in de Realgamer (Op zaterdag 28 juli 2001 22:38 schreef Nikel het volgende:
Er is ook zo'n koptelefoon die gaat trillen maar die schijnt te zuigen.
Hij was er toen ook een keer met een walkman, geloof van panasonic ofzo.Op maandag 13 augustus 2001 21:50 schreef zork het volgende:
[..]
Die kreeg je volgens mij bij een soundcard, stond een keer een review in de Realgamer ()
I, for one, like Roman numerals
box? het is dacht ik gewoon een motor met een stuk staal eraan wat hard rond slingert en dus trilt (zelfde idee als vibratorOp maandag 13 augustus 2001 21:45 schreef white_panther het volgende:
[..]
het is een box met een filter die alles boven de 15 Hz weg filtert, hierdoor krijg je alleen maar de trillening die je kun voellen
duur? valt wel mee
werkt het? ja heel goed
kijk maar ff bij conrad.nl
edit: ik had er ooit een gezien die zo werkte dacht ik, nu ik wat info opzoek blijkt dat die die nu verkocht worden toch iets anders werken
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dan wordt t pas realistisch, dan raak je echt dizzy en dan zie je onscherp!
tsjah, als 't er bij jou om gaat om onscherp te kunnen zien heb ik hier nog wel een videokaartje liggen hoorOp maandag 13 augustus 2001 23:27 schreef GKLQuake het volgende:
dit is cool, nu nog zo'n ding inbouwen in een helm en die opdoen bij FPS!
Dan wordt t pas realistisch, dan raak je echt dizzy en dan zie je onscherp!