Toon posts:

Haperen Divx (weer niks in Search)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Een vorige topic dreigde een beetje off te raken, vandaar dat ik hier verder ga.
Mijn specs;
G400 DH (driverversie 651)
196mbsd
40gig ibm 5400rpm
1000 mhz athlon
win98

Wanneer ik een divxfilm op mijn tv wil kijken hapert de film (ongeacht welke) iedere seconde.... Op het scherm is daar niets van te zien, alleen op de tv. Al veel over gelezen in de search maar niets heeft dit probleem kunnen verhelpen. Wie heeft er nog mogelijke oplossingen? Ik divx codec G400, 3,11 en 4,? al geprobeert, scheelt niets.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zie <a href="http://[topic=162586]

quote:

Voor alle mensen die problemen hebben met trage DiVX, dit helpt bij sommige mensen:
rename c:\windows\system\divX_c32.ax (of delete de file)

Het heeft dus te maken met het resizen voor de tv, nu je dat weet moet je in de search de oplossing wel kunnen vinden, schijnt een veel voorkomend probleem te zijn.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik zie nu trouwens pas dat je weer niks in Search in de titel had gezet, zoek jij zo slecht of ik zo goed dan? :)

(vaag trouwens ook dat die url zo is verneukt hierboven)

Verwijderd

Topicstarter
Ruk, wat een vage shit, het werkt. Het probleem was dat ik wel iets gelezen had over het veranderen van een filename in de system dir maar dat ik nergens terug kon vinden welke file dit dan geweest moest zijn.... Thanks, niet te geloven dat het zo lang moest duren voordat ik van dit probleempje af was.