Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dentinox
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-11 22:05
Beste mensen,

Kan iemand met een andere bank dan de Rabo en Bunq mij vertellen welke bank het volgende ondersteund.

- pas / bankrekening kinderen beheren/controleren via dezelfde app.
- limiet van de kinderen instellen
- betaalverzoeken sturen

Ik was van plan een Bunq joint te nemen maar gezien het feit dat ze al maanden een bug niet opgelost krijgen om mensen te koppelen praten we niet meer over Bunq. Het is ook niet relevant om daarover verder te praten.
Daarom zoek ik een bank waarmee ik ook een soort "joint" account heb.

Iemand die mij wat ervaringen kan delen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hjansen2
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13:25
SNS bank! Volgens mijn moeder werkt het prima, heb destijds ook bij haar in het account gestaan en tevens staat mijn zusje nog steeds hierin. Betaalverzoeken gaat prima, je kan zien hoevaak die is betaald en dergelijke.

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 07:25

Domino

30 Watts and overheating...

ING doet iig de betaalrekening van kinderen koppelen aan jouw/jullie omgeving, in de app dus.

Of je een limiet in kan stellen weet ik niet.

En ze bieden ook betaalverzoeken via de app/webomgeving.

Domino wijzigde deze reactie 31-07-2019 21:17 (17%)

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• dentinox
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-11 22:05
Ik vind het wel prettig als ik bij de kids in kan stellen dat ze niet meer dan 10 piek kunnen pinnen voor een ijsje : )

De rabo app is naar mijn idee wat achter. Maar goed, ik had een tijdje bunq free en daar zit natuurlijk meer op. Maar dat is nu niet meer aan de orde. Wel zou ik een aardig vergelijkbare app met functies prettig vinden. Maar hoofdzakelijk de dingen die ik eerder genoemd heb.

Iemand ervaringen met de ABN app?

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:44
Van ING weet ik zeker dat alles kan behalve limiet voor de kinderen. Is dit genoeg info mbt limieten? Ben zelf erg tevreden over de ING app (android).

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• coinman63
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 08:06
Met ABN AMRO kan alles wat je opnoemt.

• Iemt
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 13:17
Zijn de ASN en de Regio Bank(afhankelijk van je woonplaats) een optie? Naast de SNS ook prima alternatieven

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13:48

Jimster

A State of Trance

Kan dit allemaal niet met de Rabo app dan?

• Speedmaster
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:00

Speedmaster

Make my day...

dentinox schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:33:

Ik vind het wel prettig als ik bij de kids in kan stellen dat ze niet meer dan 10 piek kunnen pinnen voor een ijsje : )
Welkom in de wereld van ouders zijn en opgroeiende kinderen. De enige oplossing daarvoor is een goed gesprek met de kids, ze zijn wijzer dan je denkt..... 8)

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14:24

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

ASN bank kunnen de kinderen (aangenomen dat je het over kleintjes hebt en niet 12+ pubers) max 50 per week pinnen met hun eigen pinpas.

Wij hebben ASN niet als betaal rekening (alleen spaar) dus qua betaalverzoeken en de mobiele app weet ik niet voldoende van af.

• mmniet
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Barrycade schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 03:31:
ASN bank kunnen de kinderen (aangenomen dat je het over kleintjes hebt en niet 12+ pubers) max 50 per week pinnen met hun eigen pinpas.

Wij hebben ASN niet als betaal rekening (alleen spaar) dus qua betaalverzoeken en de mobiele app weet ik niet voldoende van af.
betaalverzoeken en mobiele app werken gewoon dikke prima. Wil je met je telefoon betalen ipv je betaalpas (draadloos) dan moet je helaas extra betalen. daar ben ik principueel op tegen, dus dat doe ik niet.

verder staan de kinderen bij mij in het overzicht en kunnen ze (mits ik de pas zou geven, maar 7 en 8 jaar vind ik echt te jong voor een betaalpas) 50 euro wekelijks pinnen inderdaad. dit kan je in ieder geval niet via de app veranderen. via de app kan je wel contactloos blokkeren en de pas in zijn geheel blokkeren.

Verder vind ik het fijn dat je rente krijgt op je lopende rekening, al moet je aardig wat geld op je rekening hebben staan wil je winst maken met je geld.

It's me Mario

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True