Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MacBook voor Final Cut Pro X

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mark Dekker
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
wat ga ik ermee doen:
Gebruik nu Adobe Première Pro om video's te bewerken op een HP Pavillion met i7-8ste gen CPU en Nvidia MX150 videokaart. Vindt Final Cut Pro X een fijner programma (persoonlijk) . En deze HP blaast als een malle, kan er een ei op bakken.

Wat is je budget?
circa €2000,- tot max €2600

Ik wil Final Cut Pro X gaan gebruiken met Full HD beelden , nog geen 4k wellicht in de toekomst. iMac is geen optie. Zou graag advies willen welke MacBook hiervoor geschikt is. En kan een 13,3" MacBook Air/Pro i.c.m. een eGPU ook goed? En wat is een goede eGPU? Modeljaar MacBook vanaf 2018.

Schermgrootte is niet van belang en touchbar mag eventueel ook ontbreken.

Alvast bedankt voor jullie reactie en advies.👍

Mark

Beste antwoord (via Mark Dekker op 05-08-2019 10:14)

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:51
Om eerlijk te zijn kan hier weinig advies over gegeven worden. Tis allemaal persoonlijke keuze. Ik zou b.v. niet gaan editen op een macbook pro van 13,3".

Klik op apple site een macbook pro aan en stel hem naar wens samen. Ook persoonlijk zou ik voor nieuwste model gaan ipv een jaar oud.

[ Voor 12% gewijzigd door grote_oever op 31-07-2019 20:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:51
Om eerlijk te zijn kan hier weinig advies over gegeven worden. Tis allemaal persoonlijke keuze. Ik zou b.v. niet gaan editen op een macbook pro van 13,3".

Klik op apple site een macbook pro aan en stel hem naar wens samen. Ook persoonlijk zou ik voor nieuwste model gaan ipv een jaar oud.

[ Voor 12% gewijzigd door grote_oever op 31-07-2019 20:56 ]

• Mark Dekker
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Bedankt voor je reactie. Belangrijk detail inderdaad is dat ik er een externe 23" monitor op aan wil sluiten als ik op een vaste plek ben. Maar gebruik ook onderweg (dan geen edditing).