Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Beste Tweakers,

Hier ook bezig met een zelf bouw pc. Ik heb alle onderdelen gekozen. Ik heb nu alleen een paniekaanval omtrent de WiFi. Waardoor wordt dit geregeld. Ik dacht zelf het moederbord (AMD x570), is iemand die mij kan helpen met deze korte vraag? Mijn dank is groot _/-\o_

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:14

br00ky

Moderator Harde Waren
@Downloads, ik heb je vraag afgesplitst, want blijkbaar heb je over het grote rode blok heen gelezen dat dat topic niet bedoeld is voor persoonlijk advies ;).

Wat je vraag betreft, dat kan, mits je een moederbord kiest die daadwerkelijk een WiFi controller heeft. Dat vind je terug in de specificaties.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:50
Wifi wordt geregeld door een netwerk controller die een wifi signaal kan ontvangen en verzenden. Dit kan standaard op het moederbord aanwezig zijn of door een dongel of PCI-e insteekkaart verzorgd worden.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:17
AMD x570 is een chipset, geen moederbord. Kijk de specs na van je moederbord.

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 20:30
Als het het moederbord is uit je wenslijst de Gigabyte Aorus X570 pro, daar zit geen WiFi op. pricewatch: Gigabyte Aorus X570 PRO WIFI Heeft dat wel, maar nog niet verkrijgbaar.

Eventueel kun je uit de voeten met een USB WiFi adapter of een pcie kaart.

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Heren en damen!

Ik dank u allen hartelijk!
Pagina: 1