Repair ticket script gezocht met POS

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 22:10

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Topicstarter
Goedemiddag.

Na vele zoeken en het e.e.a geprobeerd te hebben kom ik toch uit bij jullie. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ga in de toekomst als bedrijf reparaties verrichten aan computers, telefoons, tablet etc.
Ik zoek een ticket systeem waar ik dat kan registreren met facturatie optie.

Nu ben ik het internet al afgestruind en kwam op codecanyon uit. het enige wat 100% past bij wat ik zoek was dit scriptje: https://codecanyon.net/it...anagement-system/18913244

Ik had deze dus ook gekocht, maar hij valt mij vies tegen en heb er dus ook spijt van.
Het zit vol bugs en er zit een zeer magere POS functie in. Ik kan bijvoorbeeld geen artikelen toevoegen, maar alleen een totaal bedrag. Ook bestaat er geen optie om e-mail templates aan te passen, kan ik geen bijlages toevoegen aan reparaties, en kan ik nog wel even doorgaan.

Ik was in het verleden een monteur bij MyCom, en dan weet je precies wat je nodig hebt.

Ik zoek een script, tot een euro of €50,- of bij voorkeur freeware met eventuele betaalde modules.

Kan iemand mij hier aan helpen? :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:13

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik weet niet hoe het zit met het facturatie deel maar mogelijk kan je bij freshworks wat vinden ? Er is hoe dan ook van alles een trial period beschikbaar.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zoekt geen script maar een volledig systeem. Je wilt je klantgegevens kunnen vastleggen, reparaties, facturen kunnen uitdraaien, kas bijhouden, verkoop, voorraad, alles. Reken op een veelvoud van die 50 euro per jaar.
Das geen los scriptje iig ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

Topicstarter
The Eagle schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:31:
Je zoekt geen script maar een volledig systeem. Je wilt je klantgegevens kunnen vastleggen, reparaties, facturen kunnen uitdraaien, kas bijhouden, verkoop, voorraad, alles. Reken op een veelvoud van die 50 euro per jaar.
Das geen los scriptje iig ;)
Ik hoef geen kas bij te houden, daar heb ik een boekhoud programma voor. Maar een script waar een factuur en ticket in 1 zit is niet zo raar denk ik? Het bovengenoemde systeem heeft dat namelijk wel. Maarja...bugs O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Misschien iets laten coden door iemand in India ofzo? Weet zo niet waar maar hoor wel vaker dat mensen daar dingen laten maken voor een habbekrats.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Spul uit India zit ook vol met bugs (dat is in ieder geval mijn ervaring). Waarom meld je niet (op een vriendelijke toon) die bugs bij de maker van dat pakket dat je al gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:44
Je bedoelt zoiets als RepairShopr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

Topicstarter
jeroen3 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:05:
Je bedoelt zoiets als RepairShopr?
Precies, maar dan betaalbaarder en bij voorkeur self-hosted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
Dan moet je echt even een tijdmachine uitvinden. Want self-hosted is vrijwel nergens meer een betaalbare optie. Alles is cloud. Self-hosted is voor de Enterprises.

Ik denk dat je echt met de opensource pakketten aan de slag moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker

Luchtbakker

Topicstarter
jeroen3 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:43:

Ik denk dat je echt met de opensource pakketten aan de slag moet.
Ik zou graag willen, maar welke? Want de keuze is... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
Er zijn een paar basisframeworks waar je mee verder kan. Maar ik zie dat ze zelfs uit de Synology market zijn verdwenen... Nou, dat voorspelt veel goeds. Volgens mij heette een van die OpenERP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:51

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Luchtbakker schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:44:
[...]

Ik zou graag willen, maar welke? Want de keuze is... :N
Goh wat gek. Er is niet een kant en klaar, gratis pakket te vinden wat precies doet wat jij nodig hebt voor je bedrijf, zodat je geen investering hoeft te doen. Waarom is de wereld zo oneerlijk?! Waar hebben we anders al die softwarebedrijven voor die veel te veel geld uit je willen kloppen om jou precies de software te leveren die jij nodig hebt. Kom even op zeg. Denk je nou werkelijk dat de MyCom dat systeem ergens van github af heeft getrokken? Jij wil geld verdienen, dan moet je investeren.

Ondertussen had ik niet verwacht je nog een keer op de Quickstart te moeten wijzen. Je weet best dat we hier in de Devschuur een broertje dood hebben aan scriptrequests. Dicht dus.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.