Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, de nieuwste games in topkwaliteit, oftewel, de beste settings zonder lag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
3000 euro maximum, het liefst wil ik alles kopen bij Azerty en het door hun in elkaar laten zetten. Ik hou er niet van om onnodig geld uit te geven, dus alleen naar de 3000 euro als het echt het geld waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goede pc waarmee ik kan gamen zonder lag en op hoge settings. 1440p 144hz lijkt mij het mooist (van wat ik allemaal lees). Ik twijfel ook over de videokaart die ik koop, is het beter om nu een duurdere te nemen? Of zal ik deze over drie jaar verkopen en dan een next-gen videokaart van 1000 euro+ kopen? Wat denken jullie?
Ik heb echt weinig verstand van computers, deze week heel veel gelezen en nu op dit uitgekomen. Advies en tips worden ZEER gewaardeerd! Bedankt voor het lezen.
Gamen, de nieuwste games in topkwaliteit, oftewel, de beste settings zonder lag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
3000 euro maximum, het liefst wil ik alles kopen bij Azerty en het door hun in elkaar laten zetten. Ik hou er niet van om onnodig geld uit te geven, dus alleen naar de 3000 euro als het echt het geld waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 345,05 | € 345,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Edge WiFi | € 207,99 | € 207,99 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC 8G | € 799,- | € 799,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 76,04 | € 76,04 |
| 1 | Monitoren | MSI Optix MAG271CQR Zwart | € 399,- | € 399,- |
| 4 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 120mm | € 19,13 | € 76,52 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 94,60 | € 94,60 |
| 1 | Voedingen | EVGA SuperNOVA 750 G1+ | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | Solid state drives | HP EX920 1TB | € 155,43 | € 155,43 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.261,13 | ||
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goede pc waarmee ik kan gamen zonder lag en op hoge settings. 1440p 144hz lijkt mij het mooist (van wat ik allemaal lees). Ik twijfel ook over de videokaart die ik koop, is het beter om nu een duurdere te nemen? Of zal ik deze over drie jaar verkopen en dan een next-gen videokaart van 1000 euro+ kopen? Wat denken jullie?
Ik heb echt weinig verstand van computers, deze week heel veel gelezen en nu op dit uitgekomen. Advies en tips worden ZEER gewaardeerd! Bedankt voor het lezen.