Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

omzetten in mkv

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

• potloot1
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 31-07-2019
hoi

ik heb mijn eigen dvd gekopieerd
en mijn vraag is kun je de bestanden van die dvd ook samen bij elkaar kopieren naar mkv?
(de bestanden ifo,vob,bup)

want als je een dvd kopieerd naar mkv heb je te maken met de beveiliging van de dvd :/
met het programma: makemkv

groetjes potloot1

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Ja dat kan.

En aangezien het hier geen helpdesk is en we eigen inzet van je verwachten:
Ik denk dat het beter is om je eerst even te verdiepen in deze materie. Voor dit moment kunnen we het daar beter bij laten; anders wordt dit topic een herhaling van informatie die op 1.001 plekken online te vinden is. Topic gaat dicht.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True