Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel met mijn broertje een game pc samengesteld voor hem. De pc zal voornamelijk gebruikt worden voor games zoals: World war Z, ARK, League of legends, Risk of rain, Pummel party, Starcraft 2, Frostpunk. Het doel hierbij is om op 1080p/144hz te gamen.
Daarnaast zal er hoogstens MS Office gebruikt worden i.v.m. studie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij wilt er ongeveer 700 euro aan uitgeven. De samengestelde lijst is iets boven dit bedrag uitgekomen. Eventueel is de lijst nog op te rekken naar 750 voor een betere performance.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is al voorzien in een muis, toetsenbord en besturingssysteem. Beslissing voor de monitor wordt waarschijnlijk één van deze monitoren:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De huidige lijst is gebbouwd om een Ryzen 5 2600 en RX580. Momenteel is dit rond deze prijs de beste CPU+GPU combinatie dacht ik. Hebben nog gekeken naar de 1660Ti, maar de meerprijs kan de stijging in performance niet verantwoorden denk ik?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er is gekozen voor een 550W voeding om in de toekomst te kunnen upgraden naar een Ryzen 5 3600 + Radeon 5700.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Bedoeling is om zoveel mogelijk 'bang-for-buck' te krijgen op gaming gebied voor het beschikbare budget. Is er nog een betere keuze voor een videokaart bijvoorbeeld?
Momenteel met mijn broertje een game pc samengesteld voor hem. De pc zal voornamelijk gebruikt worden voor games zoals: World war Z, ARK, League of legends, Risk of rain, Pummel party, Starcraft 2, Frostpunk. Het doel hierbij is om op 1080p/144hz te gamen.
Daarnaast zal er hoogstens MS Office gebruikt worden i.v.m. studie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij wilt er ongeveer 700 euro aan uitgeven. De samengestelde lijst is iets boven dit bedrag uitgekomen. Eventueel is de lijst nog op te rekken naar 750 voor een betere performance.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is al voorzien in een muis, toetsenbord en besturingssysteem. Beslissing voor de monitor wordt waarschijnlijk één van deze monitoren:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | AOC C24G1 Rood, Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Monitoren | AOC G2590PX Rood, Zwart | € 219,- | € 219,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 398,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De huidige lijst is gebbouwd om een Ryzen 5 2600 en RX580. Momenteel is dit rond deze prijs de beste CPU+GPU combinatie dacht ik. Hebben nog gekeken naar de 1660Ti, maar de meerprijs kan de stijging in performance niet verantwoorden denk ik?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 103,74 | € 103,74 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 198,44 | € 198,44 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB511 Zwart/Rood | € 45,66 | € 45,66 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESCK | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair Vengeance 550M | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 716,27 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er is gekozen voor een 550W voeding om in de toekomst te kunnen upgraden naar een Ryzen 5 3600 + Radeon 5700.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Bedoeling is om zoveel mogelijk 'bang-for-buck' te krijgen op gaming gebied voor het beschikbare budget. Is er nog een betere keuze voor een videokaart bijvoorbeeld?