Dag allemaal,
Ik ben van plan een nieuwe game pc te builden en hoor hier altijd graag de meningen van anderen over.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1440p of 4K, met een 144hz scherm. Photoshop misschien in de toekomst maar is nu nog niet van toepassing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 3000,- Zit zelf er iets onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis,toetsenbord,headset en scherm heb ik al, dit gaat dus puur om de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voor een GPU. vroeger altijd intel voor de cpu maar ben toch maar overgestapt naar AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de pc niet overdreven veel lawaai maakt, voor de rest niets..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie meningen en feedback. Dit is een dure build en ik wil graag zeker weten dat alles klopt, en ook of het goede componenten zijn.
Deze build is overkill en het kan natuurlijk veel goedkoper maar dat heb ik epxress niet gedaan. Ik hoef dus niet iets te downgraden voor een betere prijs, behalve als het qua performance geen verschil maakt maar qua prijs wel flink.
Groetjes Micha!
Ik ben van plan een nieuwe game pc te builden en hoor hier altijd graag de meningen van anderen over.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1440p of 4K, met een 144hz scherm. Photoshop misschien in de toekomst maar is nu nog niet van toepassing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 3000,- Zit zelf er iets onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis,toetsenbord,headset en scherm heb ik al, dit gaat dus puur om de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 532,- | € 532,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming PRO CARBON | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.257,19 | € 1.257,19 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Pro 3,5", 4TB | € 164,76 | € 164,76 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H700 Zwart | € 135,05 | € 135,05 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H150i Pro RGB 360mm Liquid CPU Cooler | € 141,05 | € 141,05 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT AER F - 120MM, Twin Pack | € 23,15 | € 23,15 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 113,99 | € 227,98 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) Zwart | € 124,95 | € 124,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 158,99 | € 158,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.945,11 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voor een GPU. vroeger altijd intel voor de cpu maar ben toch maar overgestapt naar AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de pc niet overdreven veel lawaai maakt, voor de rest niets..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie meningen en feedback. Dit is een dure build en ik wil graag zeker weten dat alles klopt, en ook of het goede componenten zijn.
Deze build is overkill en het kan natuurlijk veel goedkoper maar dat heb ik epxress niet gedaan. Ik hoef dus niet iets te downgraden voor een betere prijs, behalve als het qua performance geen verschil maakt maar qua prijs wel flink.
Groetjes Micha!