IP-camera smart tracking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schiavoni
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-06 08:47
Hallo,

Momenteel gebruik ik de DS-2DE4225IW-DE als IP-camera. Omdat deze geen smart tracking heeft en ik deze functie wel graag wil gebruiken, ben ik opzoek gegaan naar een andere camera. Ik kwam uit bij dit model:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1Bewakingscamera'sHikvision DS-2DE4A225IW-DE€ 525,-€ 525,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 525,-

De camera gaat gebruikt worden voor het volgen van een rijdende machine. Mijn vraag is of bovenstaande IP-camera deze machine onbeperkt kan blijven volgen. Ik zag namelijk dat je een tijdslimiet kan instellen, maar kan dit ook onbeperkt?

Er zitten trouwens wel objecten (palen) voor de camera. Is dit een probleem voor het volgen van de machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT -> OH
Wellicht ook niet de meest briljante plek voor dit topic, maar iig beter dan NT

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De vragen die je stelt zijn zo specifiek dat het onwaarschijnlijk is iemand er een antwoord op kan geven. Dit is echt iets wat je zelf moet testen en ondervinden.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schiavoni
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-06 08:47
-The_Mask- schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:22:
De vragen die je stelt zijn zo specifiek dat het onwaarschijnlijk is iemand er een antwoord op kan geven. Dit is echt iets wat je zelf moet testen en ondervinden.
Oke, maar misschien dat iemand ervaring heeft met de smart tracking-functie. Voordat ik deze camera ga kopen, zou ik graag willen weten of deze functie naar behoren werkt. Anders zoek ik naar een ander alternatief.