Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvanhoutert
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 17:10
Voor een storing mobiel -06nummer, wat overal bekend is zou ik graag het volgende toegepast willen hebben:

*APP of oplossing om:
-06-nummer door te schakelen (direct) naar diverse voorkeuren (klik op de knop)
-06-nummer automatische doorschakelen naar vooraf ingesteld schema.
*(Maandag tot zondag) dagelijks van bijvoorbeeld 18:00-21:00uur naar Voorkeur 01
*(Maandag tot zondag) dagelijks van bijvoorbeeld 14:00-18:00uur naar Voorkeur 02
*Etc.

Toestel: Samsung
Provider: Vodafone

*Bottelnek:
-06 nummer toestel wordt ook gewoon zelf gebruikt om weg te bellen, deze dient actief te blijven.
-Makkelijk zichtbaar of de doorschakeling actief is voor eind monteur
-06 nummer dient in bundel van Vodafone te blijven.
-Praktische onmogelijk om het toestel telkens door te geven aan monteur 1/2/3/e.d.
-Telefoonnummer overal bekend (20jaar geleden) dus uitporteren en in telefooncentrale plaatsen niet mogelijk.
- Monteur vergeet zelf de doorschakeling aan/uit te zetten (vandaar automatische voorkeur)

Diverse APP's al getest e.d. maar nog geen juiste gevonden. Het lijkt me dat meerdere dit probleem hebben omdat ze 10jaar geleden hier nog niet aan dachten (ipv. vast telefoon nummer/ Vast mobiel integratie)

*Wie heeft hier een oplossing voor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
Schakel de mobiel door naar je telefooncentrale, en op dat nummer los het doorschakel automatiseerprobleem op. Belletje wordt dan 2 keer doorgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Of gebruik Tasker, kun je zoveel voorwaarden instellen en verschillende profielen mee maken als je nodig hebt

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Waarom wil je een app gebruiken voor doorverbind zaken? Kan je niet voor een goedkoop bedragje een virtuele telefooncentrale ergens fixxen?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️