Ik zoek een?
Momenteel heb ik een Cisco modem/router van Ziggo met ingebouwde Wifi. Opzich werkt het wel oke, maar ik mis toch wat functionaliteit en deels ook stabiliteit.
Ik wil de Cisco van Ziggo in bridge modus laten zetten en daarachter een eigen router ophangen. Hierdoor vervalt wel de Wifi, dus daar moet ik ook iets voor regelen.
Wat is je budget?
€ 100 - € 300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar:
pricewatch: Ubiquiti EdgeRouter X
in combinatie met
pricewatch: Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack) of met pricewatch: Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wat ik mis in mijn huidig setup en wel een requirement/must is:
- Site-to-Site ipsec tunnel
Nice to have:
- VLANs
Ons woning is een appartement uit 2012. Momenteel heb ik met mijn huidige Ziggo router overal Wifi bereik in huis. Zal dat met de UniFi ook zo zijn? Zo ja, de Lite of toch de LR?
Ik zit niet perse vast aan Ubiquiti, een ander merk mag dus ook.
Momenteel heb ik een Cisco modem/router van Ziggo met ingebouwde Wifi. Opzich werkt het wel oke, maar ik mis toch wat functionaliteit en deels ook stabiliteit.
Ik wil de Cisco van Ziggo in bridge modus laten zetten en daarachter een eigen router ophangen. Hierdoor vervalt wel de Wifi, dus daar moet ik ook iets voor regelen.
Wat is je budget?
€ 100 - € 300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar:
pricewatch: Ubiquiti EdgeRouter X
in combinatie met
pricewatch: Ubiquiti UniFi AP-AC LITE (1-Pack) of met pricewatch: Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wat ik mis in mijn huidig setup en wel een requirement/must is:
- Site-to-Site ipsec tunnel
Nice to have:
- VLANs
Ons woning is een appartement uit 2012. Momenteel heb ik met mijn huidige Ziggo router overal Wifi bereik in huis. Zal dat met de UniFi ook zo zijn? Zo ja, de Lite of toch de LR?
Ik zit niet perse vast aan Ubiquiti, een ander merk mag dus ook.
EU DNS: 86.54.11.100