Beste robotstofzuiger onder 350 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1237482

Topicstarter
Beste
Ik wil graag een robotstofzuiger kopen onder 350euro .Ik heb zelf al 3 modellen op de oog dat zijn.
Xiaomi vacuum 1
Xiaomi vacuum 1s
Xiaomi roborock 50
Alleen welke is de beste qua specs het hoeft niet per se een dweil functie te hebben.Wij hebben thuis alleen harde vloeren misschien komt er later alleen een hoogpolige tapijt voor onder de tafel.
Het mag absoluut geen domme robot zijn want ik heb een domme robot thuis nu die botst tegen alles aan
Alvast bedankt voor het meedenken
Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen in deze of andere robotstofzuigers.En de shoonmaakresultaten,prijzen,verzending

Beste antwoord (via Anoniem: 1237482 op 31-07-2019 11:32)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Anoniem: 1237482 Wat vond je van de reviews van deze robotstofzuigers? En houd je in je beoordeling ook rekening met de privacyaspecten van deze stofzuigers of maakt dat je niet uit? Ik heb de Xiaomi vacuum 1 en die zuigt erg goed (en slim) op mijn harde vloer maar ik weiger het apparaat aan de Wifi/internet te hangen want dat vertrouw ik nog altijd niet. Het zuigt behalve stof ook flink wat data op. ;) Zo is het bekend dat dit apparaat je Wifi-wachtwoord voor altijd opslaat en ook met een factory reset niet vergeet. Voor mij is dat absoluut een no-go.

Het is voor mij geen probleem om hem gewoon te starten met het knopje op het apparaat, dus ik heb wel het voordeel van de slimme path finding die deze stofzuiger heeft. En hij komt ook redelijk goed langs de randen, dus wat dat betreft zou ik hem zeker aanraden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Anoniem: 1237482 Wat vond je van de reviews van deze robotstofzuigers? En houd je in je beoordeling ook rekening met de privacyaspecten van deze stofzuigers of maakt dat je niet uit? Ik heb de Xiaomi vacuum 1 en die zuigt erg goed (en slim) op mijn harde vloer maar ik weiger het apparaat aan de Wifi/internet te hangen want dat vertrouw ik nog altijd niet. Het zuigt behalve stof ook flink wat data op. ;) Zo is het bekend dat dit apparaat je Wifi-wachtwoord voor altijd opslaat en ook met een factory reset niet vergeet. Voor mij is dat absoluut een no-go.

Het is voor mij geen probleem om hem gewoon te starten met het knopje op het apparaat, dus ik heb wel het voordeel van de slimme path finding die deze stofzuiger heeft. En hij komt ook redelijk goed langs de randen, dus wat dat betreft zou ik hem zeker aanraden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Kun je nog 50 euro bijleggen?
Dan zou ik zeker gaan voor deze aanbieding.
https://www.50five.nl/hui...cted-robotstofzuiger.html

Hoogpolig tapijt en een robotstofzuiger gaan slecht samen trouwens.

Hoi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-05 00:10
Voor rond 335euro heb je een roborock s50. Denk niet dat je een betere robotstofzuiger kan vinden, bijna onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:40

InFamous

excommunicado

Dit hoort in CEA dus een schopje die kant op.

Vertel ook even waarom je op die drie types bent uitgekomen en waarom jij verwacht dat deze aan je eisen voldoen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1237482

Topicstarter
Het komt vooral door de specificaties waarom ik voor deze 3 modellen ben uitgekomen.Zo hebben deze alledrie een laser om de ruimtw in kaart te brengen waarbij je bij andere merken een robot koopt die onder de 350 euro is een gps of zelflerend functie heeft.en het kopen van reserve onderdelen is voor xiaomi heel erg makkelijk en goedkoop.Voor minder dan 20 euro heb je een hele set namaak wat prima is.Waarbij je voor andere merken voor 2 zijborstels al 30 euro moet uitgegeven.
Dus conclusie vooral doordat deze robot's goede reviews hebben , goede specs en goedkope namaak onderdelen die prima functioneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:31
Je weet dat er voor de xiaomi robots al een topic is?

Waar twijfel je aan bij deze drie modellen? Wat kan de een beter dan de ander volgens de specs?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-04 10:30
Blitzwolf :) top ding

A person who never made a mistake never tried anything new.

Pagina: 1