Aangezien de laptop van mijn vriendin letterlijk uit elkaar valt, wordt het ondertussen tijd voor een nieuwe. Ik heb al een beetje rond zitten kijken, maar ben benieuwd naar jullie mening.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt vooral gebruikt voor gamen (WoW, Heroes of the Storm, Skyrim en andere RPG's), maar is ook nodig voor de studie (vooral Word en SPSS).
Wat is je budget?
Het budget is ommenabij de €1000,-. Mag er iets overheen zijn, maar €1500,- vindt ze te veel.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt uiteraard meegenomen naar de studie, maar ook naar vrienden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua merk heeft ze geen voorkeur. Wel heb ik al even zitten kijken en ik kom tot nu toe bij de Lenovo Legion Y540 en de HP Omen uit aangezien deze veel specs voor het geld bieden. Nu ben ik benieuwd of jullie nog andere suggesties hebben?
Alvast bedankt voor jullie hulp
.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt vooral gebruikt voor gamen (WoW, Heroes of the Storm, Skyrim en andere RPG's), maar is ook nodig voor de studie (vooral Word en SPSS).
Wat is je budget?
Het budget is ommenabij de €1000,-. Mag er iets overheen zijn, maar €1500,- vindt ze te veel.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt uiteraard meegenomen naar de studie, maar ook naar vrienden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua merk heeft ze geen voorkeur. Wel heb ik al even zitten kijken en ik kom tot nu toe bij de Lenovo Legion Y540 en de HP Omen uit aangezien deze veel specs voor het geld bieden. Nu ben ik benieuwd of jullie nog andere suggesties hebben?
Alvast bedankt voor jullie hulp