Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC aan mijn TV hangen en retro games spelen. Ik wil dat de bediening via een bluetooth controller gaat (bijv pro controller switch). Ik denk aan launchbox of zo. Ik wil dat hij Wii spellen via Dolphin kan spelen. Ik wil dit zo klein en goedkoop als ik kan vinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk. Ik heb nu bijv. 300 euro gevonden. Maar als als er nog wat af kan, dan is dat mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn TV, LG c7. Mijn Switch Pro controller.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb overigens al een Raspberry pi 3b met retropie. Die gaat geen wii dolpin speelbaar doen. Die pi 4 ook niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk. Het zou fijn zijn als hij goed op mijn versterker past. Onkyo.
Ga je overklokken?
Liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Alle tips zijn welkom. Kleiner, sneller, goedkoper, stiller. Allemaal dingen die ik graag zie. Misschien heeft iemand al iets dergelijks gemaakt. Etc.
Ik wil de PC aan mijn TV hangen en retro games spelen. Ik wil dat de bediening via een bluetooth controller gaat (bijv pro controller switch). Ik denk aan launchbox of zo. Ik wil dat hij Wii spellen via Dolphin kan spelen. Ik wil dit zo klein en goedkoop als ik kan vinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk. Ik heb nu bijv. 300 euro gevonden. Maar als als er nog wat af kan, dan is dat mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn TV, LG c7. Mijn Switch Pro controller.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 79,05 | € 79,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock A320M-HDV R4.0 | € 45,25 | € 45,25 |
| 1 | Behuizingen | Antec VSK2000-U3 | € 40,99 | € 40,99 |
| 1 | Bluetooth en IR dongels | Logitech Pico USB Unifying Receiver | € 9,99 | € 9,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2C3000C16 | € 44,30 | € 44,30 |
| 1 | Voedingen | Seasonic OEM SS-300TFX 300W 80+ Bronze | € 40,58 | € 40,58 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 39,39 | € 39,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 299,55 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb overigens al een Raspberry pi 3b met retropie. Die gaat geen wii dolpin speelbaar doen. Die pi 4 ook niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk. Het zou fijn zijn als hij goed op mijn versterker past. Onkyo.
Ga je overklokken?
Liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Alle tips zijn welkom. Kleiner, sneller, goedkoper, stiller. Allemaal dingen die ik graag zie. Misschien heeft iemand al iets dergelijks gemaakt. Etc.