Toon posts:

[T.Net] V&A - GSM'S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[edit: move maar naar LA, zojuist een snelle blik in de FAQ geworpen, excuses voor het ongemak]

geen idee welk het juiste meld-forum is betreffende tweakers.net onderdelen zelf,

maar dit ruikt een beetje onwettelijk:
http://www.tweakers.net/aanbod/20426/a

qua prijs (in vergelijking met pc-onderdelen) zal het niks bijzonders zijn, maar qua hoeveelheid..

een normaal mens heeft maar 1 a 2 telefoons tekoop, en schaft weer een nieuwe aan.

Dit riekt naar van de vrachtwagen afgevallen spullen (let vooral op het woordje NOG onderaan het bericht).

of mag ik ook een berichtje neerzetten:
"te koop 10 prive WinME licenties"
bij wijze van...
[ja welk prive-persoon heeft er nou 10 licenties voor 1 product thuisliggen en verkoopt ze allemaal tegelijk...:+ )

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [verkeerd] naar [forum=15] :)

Verwijderd

't kan toch zijn dat ie in de 2dehands handel zit?

bovendien: je hebt ook vaak zat mensen die op 2dehands.nl zoiets aanbieden. en er staat een verhaal onderin. Lees dat dan ook :)

Verwijderd

De reden die hij erbij geeft kan idd best wel eens kloppen ja... (Probeer vandaag de positieve kant van de tweaker te zien :P )

Verwijderd

Nee ik ken die gozer. Hij koopt steeds de nieuwste telefoons maar hij doet zijn gebruikte niet weg. Daarom heeft ie er zo veel. Ik denk niet dat het ene probleem vormt.

Verwijderd

bestaat er zoiets als een 2ehands handel dan? dan moet je eerst alles zelf hebben gekocht om het 2e hands te kunnen verkopen...dus dat zou 3e hands handel zijn

overigens denk ik dat het niet iets is om je druk over te maken...ten eerste hebben zgn dealers geen adres bij @home :+ en ten tweede zijn het allemaal ouwe foons..ziet er meer uit als iemand die ouwe foons verzamelt om ze vervolgens voor een prikkie door te verkopen

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

RobTH krijgt het voordeel van de twijfel...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

ik heb zojuist met RobtH contact gehad (hij is admin/eigenaar van onzinforum.nl en ik zit daar ook) en hij heeft de advertentie zojuist aangepast.

De toestellen zijn overgenomen van een gsm-zaak waar hij webmaster van is en die zaak is ermee gekapt en gaat met andere artikelen verder. Dat is het (ontroerende :;( ) verhaal erachter :P

greetz,
Jos Hendrik aka _Zjoske_.

EDIT: RobtH zou zelf graag een reactie willen geven maar kan dat niet aangezien hij nog steeds onterecht gebanned is.

Verwijderd

Topicstarter
ok, weten we dat ook weer. T valt zo op, wat groetere aantallen bij particulieren.

helaas krijgen we dit soort zaken zoals door mij - naar nu blijkt onterecht - hier gemeld als er uberhaupt geen enkele reden bijstaat waaro iemand iets verkoopt.

Te koop: 200 cd'r voor fl 1,- wegens buffer underrun :+

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
RobtH zou zelf graag een reactie willen geven maar kan dat niet aangezien hij nog steeds onterecht gebanned is.
ROFL :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 23:16 schreef havana het volgende:

[..]

ROFL :)
tja of iemand gebanned kan worden op ALLEEN een flame (die geen flame te noemen is, vanwege de achterliggende gedachte, tijdstip en omstandigheden waarop die flame geplaatst werd) in [topic=162529] vraag ik het af of dat dan een terechte ban is. ZEKER als het gaat om een user die toch een goede status heeft op tweakers.net (ik herrinner me de prachtige afteltopics.... Nostalgie *snik* ;( ) en nooit eerder een waarschuwing gehad heeft.

• havana
Gem. aantal posts/dag: 30
Jouw profile. Zegt genoeg.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 23:53 schreef havana het volgende:

[..]

Jouw profile. Zegt genoeg.
ja dat ik een lurker ben en hier te lang rondloop zonder ooit te registreren omdat ik mijn heil bij andere forums zocht.

• havana
Tuurlijk. Je hebt al je posts in één dag gezet.

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
[val door de mand mode]
btw: lurken in SG is niet mogelijk als je niet geregged bent. In SG kwam RobTH nogal vaak.
[/val door de mand mode]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 23:57 schreef havana het volgende:
Tuurlijk. Je hebt al je posts in één dag gezet.
ontken ik dat dan? :?

een search op mijn naam zegt eigenlijk genoeg.

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/31548]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/31548[/url]

hmm bij nader inzien is het aantal posts te asociaal ja :( Mijn excuses.
Op zaterdag 28 juli 2001 23:58 schreef havana het volgende:
[val door de mand mode]
btw: lurken in SG is niet mogelijk als je niet gereggend bent. In SG kwam RobTH nogal vaak.
[/val door de mand mode]
vroeger waren het Onzinforum en SG niet hidden :) Ik spreek nu over een half jaar terug.

• havana
RobTH is pas banned toen die fora al lang weg waren. Hoe dan ook, als je zoveel posts op één dag zet, wordt je in de gaten gehouden, of je het nu wilt of niet. En dat is precies wat ik ga doen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 00:01 schreef havana het volgende:
RobTH is pas banned toen die fora al lang weg waren.
ja maar ik heb het toch niet over dat ie in de andere fora kwam? de reden dat ie gebanned is, is NIET om een topic in die hidden fora. En die afteltopics waren in het Onzinforum en die is nooit hidden geweest :)
Hoe dan ook, als je zoveel posts op één dag zet, wordt je in de gaten gehouden, of je het nu wilt of niet. En dat is precies wat ik ga doen.
prima :) Dan kan je ook meteen zien dat ik hier hoofdzakelijk voor de techposts kom, maar dat blijkt op dit moment dus wel effe anders te zijn. Afbeeldingslocatie: http://www.scaresoft.nl/vb/images/smilies/duh.gif
Pagina: 1