Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
In het andere geval zit het in de Southbridge ingebakken van bijvoorbeeld VIA of SiS, dan kun je van hun website de drivers vinden
alvast bedankt voor de tip!
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
ik had na win95 eraf gehaald te hebben
win98 erop gezet -> hij vond 'm niet met autodetect
win98se ->vond m ook niet met autodetect.
moet ik dan gewoon "hardware zelf uit lijst selecteren" gebruiken met de drivers van bv. VIA of SIS?
winME wil ik wel proberen, maar ik heb ut niet
Verwijderd
VIA heeft voor hun onboard sound geen ondersteuning zitten in Windows ME voor de 686A+B Southbridge, voor de wat oudere VIA Southbridge durf ik het niet te zeggen
Bij installeren gewoon locatie weergeven
maar hij vind helemaal geen nieuwe apparaten.
Vind ik eigenlijk wel weird, want toen we hen vers van de winkel kregen deed 'ie het gewoon wel
Verwijderd
Zou ik eenvoudig weg die installeren en anders ff op de site van IBM het type nummer opzoeken. Vind je ook wel de benodigde gegevens.
Hij had nog een paar cd's ervan liggen.
Ook de recovery cd.
Staat een proggie op van crystal ware
windows audio drivers, is dat 't?
Verwijderd
Win '95 draait op zo'n machine toch net weer iets soepeler als '98
Bovendien staan meteen alle drivers dan goed en heb je meteen de CABS op de HD staan, voor als je ze nog nodig mocht hebben.
Waarschijnlijk heb je toch geen USB die ondersteunt hoeft te worden waardoor je evt. '98 nodig zou hebben en bij OSR 2.5 wordt evt. USB ook al ondersteund.