Toon posts:

v6800 deluxe-probleem...........Bomberman?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet je t nog Bomberman, die problemen met mn v6800? Ik ben n paar dagen op vakantie geweest,zodoende......
Wil je me nog helpen, ICQ 72059954

Thanx

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Tuurlijk. Ik heb de komende dagen vast wel een keer wat tijd .. geen uren ofcourse maar wat tijd ;). Ik zet dit erbij omdat ik weet hoelang troubleshooting soms kan duren ... maar zo moeilijk zal het vast niet zijn ;).

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ok,klasse Bomb.
Wil je via ICQ of gewoon hiero?
Heb je even verderop gekeken, dr zijn er meer met t zelfde probleem.
Zeg maar wanneer je er tijd voor hebt.

C ya

Verwijderd

Topicstarter
Bomb, ben je er nog?
.........zeker nog nie wakker ;-)

• Bomberman
Jawel ik ben al een tijdje wakker ;) ... maare jij bent niet online (ICQ) !? ...

PC Specs

• Bomberman
Hmm ... nou ik ben weg nu, vanavond dan maar. Misschien is het via hier toch gemakkelijker ... als je je probleem nog een keer gedetaileerd kunt posten, dan kunnen we aan de slag ;).

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Bomb,wil je ICQ ff checken?
Ben nu online.

• Bomberman
Sorry St&er, ik heb wat GeForce (2) probleempjes van mezelf gehad vanavond :(. Crasher de crash crash na een lange Win2K installatie. Ik heb vanalles geprobeerd maar geen suc6. Sorry dat ik je niet meer hebben kunnen ICQen ... Ik ben nu weer terug naar Win98SE :'(.

Post maar je probleem hier, das makkelijker.

Gr.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Okee, komt-ie.....

AMD(3dnow)750@750
abit KA7 via-KX 133(fsb op 100 ivm ram)
64MB sdram pc100
v6800dlx
Siemens 13GB HD
sb liveplayer
plex8432a
aopen 300wt bigtower
Miro Visual sensation...17" (1024*786 max 85hz) :(

Win98se

Als je meer over cfg wilt weten, vraag je t me dan?

Probleem:
1) Als ik Vgard-drivers wil installeren, word-ie onbekend verklaard.Dan wordt er gevraagd of ik wil kiezen uit n rijtje drivers.Volgens mij staat daar geen 1 bij die voor mijn systeem van toepassing is.

2) Soms (pm 1 op 3x) slaat de comp. vast bij t opstarten.Dat gebeurd zodra de desktop in beeld is.Dan krijg ik bovenin n groengestreepte balk.

3)Zodra ik een spel speel,bv. "Drakan"(bijgeleverd),dan hapert enstoot t beeld.Dit is met tussenpozen van pm 5sec. Tis me opgevallen dat het actief worden van mn HD synchroon loopt met het haperen en stoten. :o
Bij 3dmark2k hapert tie ontzettend.

4)Ik weet niet of ik mn bios goed heb ingesteld, de goeie drivers heb(kep die 4-in-1 geinstalleerd).Bovendien lijkt t of mn cdrom-speler er langer over doet om toegang te krijgen.

Ik heb niet overgeclocked, standaard 120 proc en 301 memory.

Dark voice: "Now it`s your turn-urn-urn-n-n
:)

Greetz, St&er

Verwijderd

Topicstarter
O, ennuh.......
.....t geeft niks dat ik niks van je heb gehoord, tis al klotuh zat dat je n avond WIN2K(tm) zit te installen en t blijkt CRASH2K(tm) te zijn :))

Suc6 er mee

p.s.Ik denk wel dat t handiger is, als we t bios gaan bekijken, dat we ICQ gebruiken.

• Bomberman
Yo St&er, probeer eerst deze losse AGP driver eens (die 4-1 doen het niet altijd goed ... ) :

http://www.viatech.com/drivers/agp403.exe

...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan...........geen resultaat :(
En nu?

• Bomberman
Verse Windows-installatie kan echt niet ???

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Voor de 4de x afgelopen anderhalve maand.
Ik heb t 2 weken geleden nog gedaan, toen ik deze nieuwe proc. en mobo heb gekocht.
Ik zie daar nu ff geen heil in, misschien is t 1 of andere instelling in mn bios ofzo.Dan heb ik weer alles voor niks gedaan(zoals alle 3 de andere keren!)
Kan t niet aan mn HD liggen? Of moet ik detonators gebruiken. Waarom staat er bij t opstarten "no 80 conductor cable found".Waarom doet mn plex. er zo lang over voordat-ie opstart(ivm IDE-bus net zoals HD, misschien n aanwijzing).
Als er geen andere oplossing is, dan wil ik dat wel doen, maar ik weet lang nog niet of ik alles goed heb ingesteld.Pas als ik dat wel weet, ga ik proberen n schone install uit te voeren.
Kan je verklaren waarom ik bij 3dmark2k een score van pm 4300 heb, terwijl de eerste 6 tests bija alleen maar haperen en stoten?
kan je verklaren waarom ik met "Sandra" niet eens de gegevens van mn mobo,geheugen,bios e.d. kan bekijken? Ik zal t nog sterker vertellen: Zodra ik klik op 1 van die icoontjes krijg ik n blauw beeld met een tekst in de trant van "Error........ druk esc. om verder te gaan......."

Ik hoop echt dat je me kan en/of wil helpen.
Ik zit nou al 1,5 maand te klooien en heb n hoop geld uitgegeven, maar t wil gewoon nie lukken :( :( :(

Als t je lukt, zal ik n topic maken met als titel:"Bomberman... the King of Tweakers" :)

• Bomberman
Ik begrijp het ... en over die topic, daar hou ik je aan :)! And for now .. ICQ!!!

PC Specs

Pagina: 1