Voor de 4de x afgelopen anderhalve maand.
Ik heb t 2 weken geleden nog gedaan, toen ik deze nieuwe proc. en mobo heb gekocht.
Ik zie daar nu ff geen heil in, misschien is t 1 of andere instelling in mn bios ofzo.Dan heb ik weer alles voor niks gedaan(zoals alle 3 de andere keren!)
Kan t niet aan mn HD liggen? Of moet ik detonators gebruiken. Waarom staat er bij t opstarten "no 80 conductor cable found".Waarom doet mn plex. er zo lang over voordat-ie opstart(ivm IDE-bus net zoals HD, misschien n aanwijzing).
Als er geen andere oplossing is, dan wil ik dat wel doen, maar ik weet lang nog niet of ik alles goed heb ingesteld.Pas als ik dat wel weet, ga ik proberen n schone install uit te voeren.
Kan je verklaren waarom ik bij 3dmark2k een score van pm 4300 heb, terwijl de eerste 6 tests bija alleen maar haperen en stoten?
kan je verklaren waarom ik met "Sandra" niet eens de gegevens van mn mobo,geheugen,bios e.d. kan bekijken? Ik zal t nog sterker vertellen: Zodra ik klik op 1 van die icoontjes krijg ik n blauw beeld met een tekst in de trant van "Error........ druk esc. om verder te gaan......."
Ik hoop echt dat je me kan en/of wil helpen.
Ik zit nou al 1,5 maand te klooien en heb n hoop geld uitgegeven, maar t wil gewoon nie lukken
Als t je lukt, zal ik n topic maken met als titel:"Bomberman... the King of Tweakers"