Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bezoek aan tweakers.net website

Pagina: 1
Acties:

• Marty007
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-01 13:01
Ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat ik jullie site VEEL minder bezoek en bekijk dan dat ik eerder altijd deed.

De reden hiervoor is het verdwijnen van de tweakers.net app....

Ik lees mijn nieuws via Google news, en kom daar wel eens een artikel van jullie tegen maar toch mis ik het meeste.
Echter de app was een gemak. 1 druk op de knop en voila.
Nu zelfs met een snelkoppeling naar de url bezoek ik het amper in verhouding.
Ik had de app tot vorig jaar nog in gebruik op mijn note 2 en nooit problemen gehad. Nu op de note 9 bleek die app ineens al een poosje gestopt te zijn.

Erg jammer, kan hij in ieder geval niet blijven draaien totdat er een eerstvolgende grote update in de Style komt ofzo ?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:15

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ik ervaar zelf juist het tegenovergestelde, ik word er helemaal flauw van dat elk platform zo nodig z'n eigen app moet hebben i.p.v. fatsoenlijk een mobiele website te bouwen.

• JaronStrypsteen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 20:40
Je kan altijd een shortcut maken naar de website op je startscherm

• Adipose
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14:00
Ik gebruik zelf dit om een aantal sites om te zetten in "app-vorm", werkt perfect. Ik vind het fijner werken dan de shortcut functie in de browser, omdat niet elke site hierbij als "app" opent; bij sommige sites opent gewoon de browser. Via deze app kun je letterlijk alles in app-vorm krijgen. :) Misschien dat dat je bevalt en kun je Tweakers weer 10000000 keer per dag bezoeken. :9

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True