Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 20:48
Mijn vraag
Lieve mensen van Tweakers,Ik heb een vraagje ik heb een oude pc gehad en die gebruikte de DVI kabel sinds ik een nieuw pc hebt heb ik geen DVI aansluiting maar een Display port kabel nou oké alles ingestoken alles werkt ( ook via Windows/Nvidia nagecheckt of ik 144hz scherm hebt en dat klopt alles klopt )

Maar het rare is als ik mijn pc uitzet en hij staat op display port kanaal heb ik zwart beeld “ no signal ) vindt dat al raar want hij scherm staat op display port kanaal maar geeft aan no signal maar als ik de op D-sub zet via de monitor menu heb ik wel beeld dat is raar? Maar heeft wel melding aan dat ik op “ dp “ channel hebt....

[ Voor 63% gewijzigd door Maastricht1990 op 30-07-2019 19:09 ]

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@Maastricht1990 lees zelf je startpost nog eens door en herschrijf hem dan a.u.b. even naar iets leesbaars. Hier is werkelijk geen touw aan vast te knopen zo.

Wat concrete informatie over de gebruikte apparatuur kan ook geen kwaad.

[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2019 19:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het lijkt me vrij logisch dat als je pc uitstaat je monitor “no signal” aangeeft :?

Kortom: wat is nu precies je probleem? En ik mis nog steeds enige vorm van informatie over welke monitor, welke videokaart etc.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 20:48
Sorry zit hier te typen op gsm...ook nog eens met auto correctie.zal het een van deze dagen op pc typen.ben nu niet thuis mijn excuses

Maar ik krijg no signal als pc aanstaat...en dan krijg ik melding no signal ...als ik op de menu monitor klik voor andere source en zet ik hem op d-sub heb ik wel beeld...maar dat is toch raar ik moet toch beeld krijgen bij de display port source...en niet beeld krijgen bij ander source terwijl hij bij Display port kabel is aangesloten ....

BenQ XL2720Z
Asus Rog Strix 2080TI OC
Asus Rog Strix X570-E
Amd Ryzen 9 3900X

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /