Mijn vraag
Beste,
Ik ben een nieuwe webshop aan het maken. url: *snip* niet relevant
Ons bedrijf verkoopt verpakking, draagtassen zijn onze hoofdactiviteit. Voor de meeste producten die we verkopen, moet er een extra tax betaald worden door de klant.
Namelijk FOSTPLUS. Dit is een tax die berekend wordt aan de hand van het gewicht van een artikel. (verschillende prijzen voor papier, plastic, ...)
Bv. Tax voor plastic is 0,05 / kg. Wanneer iemand 2 dozen plastic zakjes koopt (10kg), moet hij 0,5€ extra betalen.
Dit bedrag moet automatisch toegevoegd worden aan het winkelmandje, op een aparte regel.
Heeft iemand een idee hoe ik dit voor mekaar krijg. Ik heb echt geen idee meer.
Alvast bedankt!
Timothy
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Wordpress / Woocommerce
Beste,
Ik ben een nieuwe webshop aan het maken. url: *snip* niet relevant
Ons bedrijf verkoopt verpakking, draagtassen zijn onze hoofdactiviteit. Voor de meeste producten die we verkopen, moet er een extra tax betaald worden door de klant.
Namelijk FOSTPLUS. Dit is een tax die berekend wordt aan de hand van het gewicht van een artikel. (verschillende prijzen voor papier, plastic, ...)
Bv. Tax voor plastic is 0,05 / kg. Wanneer iemand 2 dozen plastic zakjes koopt (10kg), moet hij 0,5€ extra betalen.
Dit bedrag moet automatisch toegevoegd worden aan het winkelmandje, op een aparte regel.
Heeft iemand een idee hoe ik dit voor mekaar krijg. Ik heb echt geen idee meer.

Alvast bedankt!
Timothy
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Wordpress / Woocommerce
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 30-07-2019 15:59 ]