KPN v10a ziet IP camera 121AG Sannce niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hafid86
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-11-2023
Beste forumleden,

Ik heb sinds deze week een nieuw modem ontvangen van KPN, te weten een v10a. Voorheen gebruikte ik altijd twee goedkope IP cameratjes van Ali-express (Sannce 121AG) in mijn woning om de katten in de gaten te houden. Helemaal met dit weer is dat erg handig.

Echter, als ik de app gebruik en op de normale manier zoals altijd middels een WIFI verbinding contact wil maken, dan blijft het " paring" proces eindeloos doorgaan. Camera's worden vervolgens ook niet herkend.

Iemand bekend met dit probleem ? of een idee/oplossing hoe dit simpel op te lossen is ? |:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zie je camera's wel in je netwerk of zijn ze niet conected?

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Is de naam van je WiFi netwerk veranderd? Want waarschijnlijk moet je ze opnieuw koppelen.
http://www.sanncegroup.com/document/IPC/I21AD/app/manual.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hafid86
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-11-2023
Hai

Nou ik heb ze geresset. Kunnen ook alleen via de Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele proefballonnetjes:

- Ik vind bij een online datasheet van de 121AG maximaal 802.11g: biedt je router dat ook aan?
- Is de authenticatie en encryptie methode hetzelfde op cam en router? En dezelfde sleutel uiteraard.
- Er staat geen MAC-adres filters aan op de router?
- DHCP server staat aan op de router?
- Zijn er andere (draadloze) apparaten die haperen op het netwerk?

Ik krijg de handleiding niet geopend, maar als de camera’s max 802.11g ondersteunen, hebben ze mogelijk ook een beperkte ondersteuning qua veiligheid. Ik zou je sterk afraden oude (WiFi) beveiligingsprotocollen toe te passen, omdat je daarmee je hele netwerk blootstelt aan onnodige risico’s.