Ik had bij een hostingbedrijf (bedrijf X) een hostingpakket afgenomen dat 0,00 euro kostte. Dinsdagavond kreeg ik een email van een incassobureau met het bericht dat ik de hosting van bedrijf X niet had betaald. Ik heb per email geen facturen ontvangen.
In de emailcorrespondentie met bedrijf X geven zij aan:
In de mail staat ook:
Wat denken jullie? Dit staat nog los van het feit wie moet aantonen of de emails met de facturen wel of niet zijn verzonden, ook daar heb ik grote twijfels bij.
In de emailcorrespondentie met bedrijf X geven zij aan:
Ik heb op het geregistreerde email-adres geen emails van bedrijf X ontvangen. Ook geven zij aan:We versturen de facturen in principe naar het emailadres waar de producten mee geregistreerd staan.
Daar heb ik ook geen bericht van ontvangen.Een tijd geleden hebben wij u geinformeerd over aankomende wijzigingen binnen ons Shared hostingplatform.
In de mail staat ook:
Naar mijn idee hebben ze mijn hostingpakket ongevraagd (in ieder geval zonder mijn toestemming en bevestiging) geupgrade of veranderd. Waardoor de kosten van 0 naar 70 euro per jaar zijn gegaan. Lijkt mij dat dit niet zomaar mag, anders nodigt het uit tot makkelijke fraude.In uw geval heeft u mogelijk gebruik gemaakt van het static pakket, een pakket wat we altijd gratis hebben aangeboden.Wij controleren niet op gebruik en hebben ervoor gekozen al deze pakketten naar het nieuwe platform te migreren.
Dit, omdat we niet zomaar de gegevens van mensen van onze servers wilden verwijderen. Mogelijk gebruikt u bijvoorbeeld geen website, maar wel mail. Dit zou dan ook komen te vervallen.
Wat denken jullie? Dit staat nog los van het feit wie moet aantonen of de emails met de facturen wel of niet zijn verzonden, ook daar heb ik grote twijfels bij.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps