Ik zoek een?
ik ben opzoek naar een kvm (+printer & scanner) switch .
het doel is om randapparatuur aan te sluiten aan of de mac mini (early 2009) of aan een macbook (usb-c only).
Optioneel: Ik denk dat het handig is om meteen een voeding op de dock aan te sluiten, zodat de laptop ook power krijgt. soms wordt er ook een chromebook met usb-c hier gebruikt.
ik denk dat het tof is als bij aankomst de usb-c in de macbook kan, en alles werkt, en dat je dan met een switch oid, de mac mini loskoppelt.
Wat is je budget?
Geen idee. max 300 nieuwe, maar liever minder tweedehands, als ik eenmaal weet welke setup ik zoek
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Aan de ene kant:
• Toestenbord (usb)
• Muis (usb)
• Printer (usb)
• Scanner (usb)
• Monitor (VGA / HDMI)
• optioneel: powersupply voor chromebook & macbook (usb-c)
Aan de andere kant vaak de mac mini, maar soms ook de chromebook/macbook om aan te werken
mac mini a1283 early 2009
• 1x Mini-DVI
• 1x Mini Display
• 5x USB 2.0
• 1x FireWire 800
Macbook/Chromebook
• 2x USB-C
• 1x USB 3.1
Ik zou heel erg geholpen zijn in welke richting ik dit kan zoeken. Ik heb wel veel docks gezien, maar die zijn met niet zo veel USB poorten en vaak niet ook als switch te gebruiken tussen usb-c & mac-mini. Weet niet zo goed waar ik nu moet zoeken. Thanks alvast!
ik ben opzoek naar een kvm (+printer & scanner) switch .
het doel is om randapparatuur aan te sluiten aan of de mac mini (early 2009) of aan een macbook (usb-c only).
Optioneel: Ik denk dat het handig is om meteen een voeding op de dock aan te sluiten, zodat de laptop ook power krijgt. soms wordt er ook een chromebook met usb-c hier gebruikt.
ik denk dat het tof is als bij aankomst de usb-c in de macbook kan, en alles werkt, en dat je dan met een switch oid, de mac mini loskoppelt.
Wat is je budget?
Geen idee. max 300 nieuwe, maar liever minder tweedehands, als ik eenmaal weet welke setup ik zoek
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Aan de ene kant:
• Toestenbord (usb)
• Muis (usb)
• Printer (usb)
• Scanner (usb)
• Monitor (VGA / HDMI)
• optioneel: powersupply voor chromebook & macbook (usb-c)
Aan de andere kant vaak de mac mini, maar soms ook de chromebook/macbook om aan te werken
mac mini a1283 early 2009
• 1x Mini-DVI
• 1x Mini Display
• 5x USB 2.0
• 1x FireWire 800
Macbook/Chromebook
• 2x USB-C
• 1x USB 3.1
Ik zou heel erg geholpen zijn in welke richting ik dit kan zoeken. Ik heb wel veel docks gezien, maar die zijn met niet zo veel USB poorten en vaak niet ook als switch te gebruiken tussen usb-c & mac-mini. Weet niet zo goed waar ik nu moet zoeken. Thanks alvast!
[ Voor 14% gewijzigd door edzob op 31-07-2019 13:29 . Reden: vraag scherper gemaakt. ]