Welke Geforce 2 moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Topicstarter
Nou ehm, ik wil een Geforce 2 kopen. Maar het probleem is dat ik er helemaal noppes van weet.

Ik heb in pricewatch gekeken en ze zijn best duur :( er stond ook een Geforce2 MX bij, die bleek een stuk goedkoper.. maar hoe presteert hij?

Welke Geforce zouden jullie mij adviseren? lettend op prijs/performance verhouding....

thanx.

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De Geforce2 MX presteert normaal gesproken net iets beter als de Geforce1 SDR, maar een stuk minder als de Geforce1 DDR.
Maar de Geforce2 MX schijnt goed te kunnen overklokken en dan presteert hij net iets minder als de Geforce1 DDR.
De Geforce2 GTS is natuurlijk veruit het snelst, maar ook veruit het duurst.

Qua prijs/prestatie zou ik voor de Geforce2 MX gaan. Presteert goed, lekker prijsje en de nieuwe Geforce2 core.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:29
Nou dat ligt eraan wat je te besteden hebt en wat je met zo'n kaart wil gaan doen.
Wil je gaan gamen en wil je gewoon lekker kunnen spelen in 1280x1024, adviseer ik je de GeForce 2. Speel je zo af en toe een spelletje en hoef je niet per se in reso's hoger dan 1024x768 te spelen, adviseer ik je de GeForce 2 MX.
Wat heb je te besteden? Een goeie GeForce 2 kost tegenwoordig zo'n 700 á 750 ballen, een GeForce 2 MX kost zo'n 400 ballen, kan soms ietsje meer en ietsje minder zijn.

Tis maar net wat je met zo'n kaart wil doen...

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Topicstarter
Tjah hoe hoger de framerates hoe beter, maar de prijzen... ik heb zo ongeveer 500 piek te besteden. Misschien kan ik beter een Geforce DDR halen ofzo? is de voodoo4 of 5 sneller als de MX?

Verwijderd

Check de review van de Hercules GeForce MX kaart op Thresh' Firingsquad... als vergelijkingsmateriaal worden er o.a. een GeForce DDR en een GeForce2 meegenomen... de GF DDR komt er beter uit dan de GF2MX...

www.firingsquad.com

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

De Asus V6800 DDR pure voor 515?, de Creative GeForce2 staat voor 699, als je nog wat voor je "oude" kaart kan krijgen misschien ook een optie?

Niet op voorraad.

Pagina: 1