Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• vosje1962
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07 10:57
Ik heb geen Twitter app geïnstalleerd, maar als ik een shortcut op het startscherm plaats wordt daarmee een app versie van Twitter geopend, in plaats van de url die ik wilde opslaan in mn browser.

Is er een manier waarop ik toch een Twitter url als shortcut op mn startscherm kan krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://opwegmetboris.nl/wp-content/uploads/2019/07/android-twitter-shortcut.jpg

('bewerken' het rechter screenshot gaat alleen om de tekst op het startscherm en dergelijke)

[ Voor 20% gewijzigd door vosje1962 op 30-07-2019 08:15 ]

Beste antwoord (via vosje1962 op 31-08-2019 03:37)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@vosje1962 je kan een andere browser gebruiken die geen ondersteuning heeft voor de kioskmode.

Alle reacties

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:42
Dat is niet de app versie van Twitter die je opent, maar Twitter in je browser in kiosk mode (hierdoor lijkt het meer een standalone app). Hierdoor zie je niet de standaard balken van de browser in het scherm.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Tripple20
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

Tripple20

- Target Lost -

Je zou dit eens kunnen proberen: To bypass any site's web app manifest...

Met een stukje javascript wordt de 'App weergave' uitgezet en kun je daarna een normale shortcut plaatsen.

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@vosje1962 je kan een andere browser gebruiken die geen ondersteuning heeft voor de kioskmode.