Ik zoek een?
Router voor in mijn nieuwe appartement.
Internetabonnement
Dit weet ik helaas (nog) niet. Gister er achter gekomen dat ik zelf een router moet aanschaffen en heb zojuist uitgevraagd wat voor internetabonnement is afgesloten, maar daar heb ik nog geen antwoord op. Komt z.s.m.
Ik weet niet of er enig advies gegeven kan worden zonder de specificaties van mijn internetabonnement.
Wat is je budget?
Lastig te zeggen aangezien ik niet weet wat een normale prijs is voor mijn wensen, maar voor nu zou ik zeggen €50-€70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het appartement is 60m2. Ik wil netflix kunnen kijken zonder problemen en een potje fifa o.i.d. op de xbox online kunnen spelen. Ook wil ik er meerdere apparaten op kunnen aansluiten.
De router aansluiten op VPN zou een gewenste optie zijn, maar is geen vereiste.
Router voor in mijn nieuwe appartement.
Internetabonnement
Dit weet ik helaas (nog) niet. Gister er achter gekomen dat ik zelf een router moet aanschaffen en heb zojuist uitgevraagd wat voor internetabonnement is afgesloten, maar daar heb ik nog geen antwoord op. Komt z.s.m.
Ik weet niet of er enig advies gegeven kan worden zonder de specificaties van mijn internetabonnement.
Wat is je budget?
Lastig te zeggen aangezien ik niet weet wat een normale prijs is voor mijn wensen, maar voor nu zou ik zeggen €50-€70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het appartement is 60m2. Ik wil netflix kunnen kijken zonder problemen en een potje fifa o.i.d. op de xbox online kunnen spelen. Ook wil ik er meerdere apparaten op kunnen aansluiten.
De router aansluiten op VPN zou een gewenste optie zijn, maar is geen vereiste.
[ Voor 5% gewijzigd door mrjobby op 30-07-2019 08:08 ]