Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asrock b450m pro 4 met ryzen 5 2600 en rx580

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zag op internet dat een aantal mensen problemen hadden met deze combo. Ze kregen geen signaal op hun monitor. Dus ik vroeg me af of dit vaker voor komt of zelden. Want als het goed is, is de mobo en cpu gewoon compatible.

Dit wordt trouwens mijn eerste build.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2019 21:19 ]

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:50
Icm de Ryzen 5 3600 zal je bedoelen. En dan heb je nog met geheugencompatibiliteit en de voeding te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb mn build al,

Ryzen 5 2600 (cpu)
rx580 8gb (gpu)
asrock b450 pro 4 (mobo)
seasonic s12ii 520w (powersupply)
corsair ddr4 vengeance lpx 2x8 (werkgeheugen)
kingston a400 240SSD (opslag)
corsair carbide 100r midi tower (behuizing)

Is dit een goede build? En werkt alles met elkaar? Op internet staat van wel, maar ik vraag het toch even voor de zekerheid.

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 20:30
Gaat prima werken samen, geen probleem.
- voeding is wel een ouder type en niet echt je van het.. voldoet ook niet aan de huidige standaarden wat je eigenlijk wel wilt.. beter pak je daar een andere voor, bijvoorbeeld pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W of pricewatch: be quiet! System Power 9 400W
- ssd is erg klein, maar neem aan dat je daf door hebt.. paar euro maar heb je her dubbele..
- welke snelheid heb je je ram? Eventueel is pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK erg goed gebleken voor Ryzen en zeer betaalbaar..

[ Voor 18% gewijzigd door ExiZTeNcE op 30-07-2019 00:05 ]

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 15:40
Ik heb dat bord zelf een tijd gebruikt, doet wat t moet doen. Zolang t allemaal niet al te spannend wordt kun je daar prima mee uit de voeten.

Let wel op dat als je inderdaad geen beeld krijgt dat je mogelijk even moet checken of ie niet opzoek is maar een igpu. Hier heb ik zelf wat ellende mee gehad

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor de tips,
snelheid van mijn ram is 3000

- en stel mijn mobo zoekt voor een igpu, wat moet ik dan doen? staat het vast dat het daar automatisch zoekt of kan het ook zijn dat hij gelijk mn dpgu pakt? Kan ik beter een andere mobo pakken of is het met alle mobo’s zo??

(ik weet niet hoe je op iemand reageert op deze website dus ik heb maar een bericht geplaatst)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2019 00:40 ]

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 20:30
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 00:40:
oke bedankt voor de tips,
snelheid van mijn ram is 3000

- en stel mijn mobo zoekt voor een igpu, wat moet ik dan doen? staat het vast dat het daar automatisch zoekt of kan het ook zijn dat hij gelijk mn dpgu pakt? Kan ik beter een andere mobo pakken of is het met alle mobo’s zo??

(ik weet niet hoe je op iemand reageert op deze website dus ik heb maar een bericht geplaatst)
Zolang als je je monitor aansluit op je GPU en niet op je moederbord loopt dat allemaal wel los..
Pagina: 1