Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 17:10
Hallo, weet niet als ik hier juist zit maar ik heb een xiaomi da fang smart camera, die heeft een tijd goed gewerkt en plotseling zegt hij China mainland only.
Ik ben al een tijdje aan het googelen en updates gedaan, regio op China gezet maar hij blijft niet werken. Is er iemand die toevallig dezelfde heeft en het wel gelukt is? Alle tutorials die ik geprobeerd hebben werken helaas niet en ik had hem toch graag terug aan de praat...

Alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: ik kan de camera wissen en opnieuw toevoegen, de hele procedure lukt maar als ik dan wil kijken naar beelden blijft hij hangen bij 1/3 connecting en daarna de mainland China only

[ Voor 16% gewijzigd door chundo op 29-07-2019 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frits183
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-05 15:17
Hier hetzelfde probleem !

Zouden we er ander software op kunnen zetten ?

P.S.
Heb ze al een maand of twee, zeker al 20 verzoeken gestuurd (nota en ip), de verkoper gemaand en uiteindelijk mijn geld terug gevraagd.
Niets heeft mogen baten.
Ben verder echt tevreden met Xiaomi beweging melders, deur contacten en deur bel/camera.
Alles in 1 app. hoopte op een mooie uitbreiding.
Maar helaas.

:-( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 17:10
Idd hier hetzelfde, tevreden gebruiken tot ze beslist hebben de dafang mainland only te gebruiken. Al meerdere zaken geprobeerd en verzoeken gestuurd maar niets kan baten...
Geld terug lijkt mij moeilijk, uiteindelijk is hij afgeleverd zoals hij hoort zonder defect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:46
Ik las dat ze bij github actief zijn met een alternatieve firmware, zodat de cam ook benaderbaar is binnen Domoticz en andere software. Zoek op Xiaomi dafang hack en je zal het draadje op github aantreffen.
chundo schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:52:
Idd hier hetzelfde, tevreden gebruiken tot ze beslist hebben de dafang mainland only te gebruiken. Al meerdere zaken geprobeerd en verzoeken gestuurd maar niets kan baten...
Geld terug lijkt mij moeilijk, uiteindelijk is hij afgeleverd zoals hij hoort zonder defect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:59
Je kunt een mail sturen naar Xiaomi met de vraag om je macadres toe te staan van buiten China, heb ik ook gedaan en werkt perfect. Zal het mailadres even opzoeken.

Edit: feedback@hualaikeji.com met een foto van invoice en macadres van de camera.

.Dear customers,

Congratulations! Your device unlock request has been approved.

Your Spot is now unlocked for use outside of Mainland China.

[ Voor 43% gewijzigd door Mitch op 23-09-2019 13:33 ]